خانواده چهارنگهبان که ازسوی مردی ۲۴ ساله درشهریاربا شلیک گلوله به قتل رسیده بودند با حضور دردادسرای جنایی تهران برای قاتل درخواست قصاص کردند. یکی از قربانیان این تیراندازی دروازه بان سابق تیم ملی هندبال بود.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، این قاتل تیرانداز به نام علیرضا ۲۴ ساله، جمعه ششم خرداد امسال به دلیل اختلافی که بر سر یک زمین با یک ارگان دولتی داشت به روستای بالابان شهرستان شهریاررفت و با تیراندازی به شش نگهبان، چهارنفرشان را کشت و دو نفررا زخمی کرد. بعد از جنایت به تهران آمد. روز بعد پیش از آنکه بتواند پنج نفری که در لیست سیاه او قرارداشتند را به قتل برساند، در خیابان طالقانی تهران با ماموران درگیر شد. در این درگیری چهارمامور زخمی شده و قاتل فراری نیز بازداشت شد.

مردی که پدر و برادرش در این تیراندازی کشته شده اند، به خبرنگار جام جم گفت: برادر ۲۲ ساله ام پیام دروازه بان تیم هندبال کرمانشاه و تیم ملی بود. چون بیکاربود، تصمیم گرفتم که مثل من و پدرمان به عنوان نگهبان به این زمین بیاید. روز حادثه پدرم "جلال" ۵۳ ساله و برادر ۲۲ ساله ام " پیام" شیفت کاری شان بود. قاتل بی رحمانه به آن‌ها و دو همکارشان به نام‌های "عبدالعلی" و " علی "۲۵ ساله شلیک کرد وجانشان را گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها