نشست مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس با معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان  برگزار شد.
نشست مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس با معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۹۶

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،نشست مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس با معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد.

 

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس در اين نشست صميمانه بر همكاری های دو جانبه روابط عمومی شهرداری با معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی تاكيد شد.

 

بررسی چالشها و همكاری های دو جانبه پيرامون انتشار اخبار و توليد محتوا پيرامون فرهنگ شهروندی و موضوعات اجتماعی از محورهای اصلی گفتگو و همكاری های معاونت اجتماعی و مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس بود.

 

مريم پاسالار در این ارتباط  گفت :می توان موانع و مشكلات فرهنگی و اجتماعی را با رصد فضای مجازی و توليد محتوای مناسب برای اين فضا كاهش داد.

 

وی افزود: توليدات هشدار دهنده و پيشگيرانه پليس در قالب های مختلف همواره برای شهروندان آگاهی بخشی به همراه داشته است و پليس در حوزه های ترافيك ،معضلات اجتماعی و موانع فرهنگی ،اعتياد ،طلاق و ساير حوزه ها مرتبط با جامعه و شهر ميتواند در كنار شهرداری اتفاقات خوبی را برای آگاهی شهرندان رقم بزند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها