استاندار همدان با بیان اینکه در استان ذخیره‌سازی‌ کافی برای کالاهای اساسی انجام شده است گفت: نهاده‌های دامی و خوراک مرغ تا سه‌ ماه آتی تامین شده است.
کد خبر: ۱۳۶۵۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار کرد: بازرسی‌ها باید به صورت هدفمند، هوشمند و برنامه‌ریزی شده انجام و اجرا شود.
وی با بیان اینکه حضور تمام‌وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان و دسترسی تمام‌وقت برای اداره امور مربوطه، ضروری است گفت: در حوزه تأمین مرغ نگرانی و محدودیت خاصی وجود ندارد و همچنین میزان جوجه‌ریزی در استان نیز نسبت به گذشته اضافه شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه محدودیت‌هایی که در حوزه نهاده‌های دامی وجود داشت، از بین رفته است افزود: نهاده‌های دامی و خوراک مرغ تا سه‌ ماه آتی تامین شده است.
وی با بیان اینکه ذخائر گوشت منجمد استان در سطح بسیار قابل قبولی است و شکر مورد نیاز استان نیز تامین شده است تأکید کرد: سهمیه‌ استانی روغن تخصیص یافته و استان از مزیت نسبی در این حوزه برخوردار است.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ورودی روغن به بازار استان بیش از میانگین مصرف ماه‌های گذشته گزارش شده است عنوان کرد: مردم با آرامش خاطر و به میزان مصرف خرید‌های خود را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های ملی، همدان یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم است گفت: هم‌اکنون کمبودی در قفسه‌های فروشگاه‌ها در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد.
استاندار همدان افزود: ذخیره‌سازی‌های کافی از گندم، شکر و برنج در استان صورت گرفته است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها