استاندار همدان با بیان اینکه دولت به دنبال رفع دغدغه‌های معیشتی کارگران است، گفت: زحمت تولید کشور بر دوش کارگران است.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۴۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، در آیین تجلیل از جامعه کارگری استان، گفت: دولت در راستای رفع دغدغه جامعه کارگران و افزایش معیشت آنان طرح افزایش حقوق را اجرایی کرد.

استاندار همدان افزود: تورم کشور حدود ۳۷ درصد است. حقوق کارگران در چنین شرایطی ۵۷ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: قشر کارگر به عنوان یکی از آسیب‌پذیرترین گروه‌های اجتماعی در سال‌های گذشته تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تحریم، تورم و افزایش نرخ ارز دچار آسیب شده بود که دولت سیزدهم با اجرای طرح افزایش حقوق کمک شایانی به این قشر کرده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در بخش تولید بیشترین زحمات بر دوش کارگران است که اگر در بخش تولید بازوان قدرتمند تلاشگران این عرصه نباشد کار ابتر خواهد ماند.

استاندار همدان عنوان کرد: امسال رهبر معظم انقلاب، بسیار عالمانه و هوشمندانه به بحث تولید اشاره کردند، وی فرمودند که تولید برمبنای دانش روز باشد؛ اما به این معنا که نباید کارگر حذف شود.

وی گفت: از تولید‌کنندگان و سرمایه‌گذاران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی نام برده می‌شود و کسی که در فضای جنگ اقتصادی سرمایه خود را به کار می‌گیرد، جهاد اقتصادی انجام داده است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: بر جامعه یک فشار اقتصادی حاکم است. دشمن در ۴۰ سال گذشته با تحریم‌های ظالمانه کشور را در تنگنا قرار داده است.

استاندار همدان افزود: وضعیت اقتصادی کشور عادی نیست، دشمن هدف‌گذاری کرده بود که با تحریم‌های ظالمانه ما را از پای دربیاورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته، تحریم‌های اینچنین ظالمانه، علیه ایران سابقه نداشته است، استکبار جهانی هیچ روزنه‌ای برای تحریم سراغ ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها