روزنامه پرتغالی منتشر کرد؛

عکس | طارمی لیدر پورتو شد!

کاپیتان تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم به شکل جالبی تمجید کرد که این موضوع واکنش مشابه طارمی را در پی داشت.
کد خبر: ۱۳۶۵۶۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، روز گذشته اینستاگرام باشگاه پورتو با انتشار تصویری از مهدی طارمی در کنار «پپه» و «مارتینز»، خطاب به دنبال کنندگان ایرانی خود سئوالی را مطرح کرد و پرسید که کلمه «چمپیونز» (قهرمان) به فارسی چطور گفته می‌شود.

پپه کاپیتان پورتو که ارتباط بسیار دوستانه و نزدیکی با مهاجم ایرانی دارد، در پاسخ به این سوال باشگاه پورتو نوشت: «شاید مهدی طارمی». پپه حتی به این پاسخ اکتفا نکرد و علامت «هیس» را هم مقابل جمله خود قرار داد.

مهدی طارمی در هفته‌های گذشته برای پاسخ دادن به منتقدان خود بخصوص باشگاه رقیب یعنی اسپورتینگ بعد از گلزنی دست خود را به نشانه ساکت کردن آنها روی بینی خود گذاشته و «هیس» نشان داده بود. این اتفاق حتی در جشن قهرمانی پورتو هم افتاد و طارمی آن را تکرار کرد.

اما مهدی طارمی هم امروز تمجید کاپیتان پورتو را بدون پاسخ نگذاشت. مهاجم ایران تصویری از پپه را در کنار خودش در جشن قهرمانی پورتو منتشر کرد و سئوال باشگاه پورتو را به شیوه مشابهی تکرار کرد: «در زبان پرتغالی چگونه می‌گویید قهرمان؟» طارمی خودش در انتهای این سئوال، نوشت: «شاید پپه».

تمجید کاپیتان پورتو از مهاجم ایران: قهرمان به فارسی یعنی طارمی!

تمجید کاپیتان پورتو از مهاجم ایران: قهرمان به فارسی یعنی طارمی!

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها