فرمانده انتظامی البرز از دستگیری فردی که تحت عنوان سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه‌های مسکونی ۶ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۱۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری گسترده توسط فردی در استان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد متهم با اغفال و جلب اعتماد افراد با ترفند‌های مختلف تحت عنوان سرمایه گذاری و تحویل واحد‌های مسکونی در موعد مشخص مبادرت به اخذ مبالغ فراوانی از مردم کرده است.
فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اقدام به کلاهبرداری در قالب ۱۲ پروژه مسکونی کرده است که با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط مامورین، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
او خاطرنشان کرد: متهم قصد خروج از کشور را داشت که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تاکنون ۳۰۰ نفر از مالباختگان و شاکیان در این رابطه شناسایی شده اند.
محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق مسلح منزل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان فردیس خبر داد.
او گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی به صورت مسلحانه در شهرستان فردیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.
محمدیان افزود: در ادامه تیمی از عوامل مجرب یگان مذکور با حضور در محل سرقت و با انجام تحقیقات اولیه دریافتند، سارق با تهدید دختر مالک ساختمان با سلاح کمری، مقادیری طلا و اسناد را سرقت و از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی البرز یادآورشد: نیرو‌های پلیس در تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق و کشف کلت کمری در کم‌تر از ۲۴ ساعت شدند.
محمدیان افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها