در واکنش به دوگانگی معیارهای غرب در برخورد با انسان‌ها؛

قطعه موسیقایی «ضد جنگ» توسط حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

راهپیمایی روز جهانی قدس دربیش از 60 نقطه استان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ازبرگزاری راهپیمایی روزجهانی قدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دربیش از 60 نقطه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۹۰۲

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین ، حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: بعد ازامام علی (ع ) هیچ کسی نتوانسته برای جهان اسلام کاری انجام دهد و بزرگترین نهی ازمنکرجهانی، نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از قدس بود که این کار  بزرگ توسط امام خمینی رحمه الله علیه انجام شد.  

 وی افزود:  روز قدس مظهر یکپارچگی جهان اسلام است و امروز با برگزاری این مراسم در تلاسش هستیم که این نماد ارزشمند را تقویت سازیم .

 متوسل تصریح کرد : فراموش کردن مسئله فلسطین توسط مجامع جهانی اقدامی غیر انسانی است وامیدواریم امسال شاهد برگزاری یک مراسم متفاوت ومنحصربه فرد برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین باشیم.

این مسئول ادامه داد : اقدام امام خمینی (ره) برای معرفی روز قدس 12برکت و اثر بزرگ داشت که یکی ازاین اثرات تبدیل روز قدس به مظهر یکپارچگی امت اسلام بود .

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن دعوت از مردم شریف استان دارالعباده برای حضور پرشور دراین مراسم افزود :تمام شهرهای استان برای برگزاری با شکوه این مراسم  اماده هستند و امیدواریم  مردم روزه دار وخداجوی استان درکنارسایرهموطنان درنقاط دیگر ایران عزیز،فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند .

 روز قدس بحث کلان جهان اسلام است

جانشین  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز دراین نشست اظهارداشت: برنامه ریزیهای خوبی برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان صورت گرفته و صورتجلسات این برنامه ها نیز ابلاغ شده است.

سعید زارع گفت : فعال کردن بقاع متبرکه ، مساجد ، تبلیغات دستگاه ها ، فضا سازی شهر ها  از جمله طراحی نقشه و پرچم اسرائیل غاصب در کف خیابان ها، غرس نهال مقاومت  از جمله برنامه هایی است که پیشنهاد شده است .

وی از برگزاری این مراسم در 60 نقطه استان خبر داد و افزود: راهپیمایی در شهر یزد و اغلب مناطق استان از ساعت 11 اغاز خواهد شد .

زارع تصریح کرد: اجتماع اولیه مردم شهریزد میدان شهید بهشتی است که راهپیمایی تا چهارراه شهدا، میدان امیرچخماق ادامه دارد و پس ازاجرای برنامه های مختلف، راهپیمایان درمسجد ملا اسماعیل میعاد گاه نماز جمعه حاضر می شوند .

 وی خاطرنشان ساخت : استاندار یزد سخنران این مراسم خواهد بود و برنامه ها یی از جمله اجرای ترانه حماسی قدس، و آتش زدن پرچم اسرائیل در دستور برگزاری است .

جانشین  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت:روز قدس بحث کلان جهان اسلام است و همه باید پایبند و باشند وپای کار بیاییند تا راهپیمایی این روز بزرگ که به عنوان یادگار با ارزش امام خمینی (ره) است با اقتدار و شکوه کامل برگزارشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها