دبیر برگزاری همایش انتخاب برترین‌های ورزش قم از برگزاری این همایش و معرفی برترین های ورزش قم در سال ۱۴۰۰ همزمان با روز ۱۹ اردیبهشت ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۴۴

رسول خادم ضمن اعلام خبر فوق، با بیان اینکه این مراسم به همت اصحاب رسانه وجمعی از خبرنگاران استان قم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط در بین جامعه ورزش قم یکی از مهم‌ترین اهداف این همایش خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری این همایش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری، عنوان کرد: این مراسم از اسفندماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مشارکت اهالی ورزش و اصحاب رسانه استان نیز صورت گرفته است.
دبیر برگزاری همایش انتخاب برترین‌های ورزش قم در سال ۱۴۰۰، گفت: امسال در دو بخش بهترین هیات ورزشی و بهترین ورزشکار در سال ۱۴۰۰ توسط کارشناسان و خبرنگاران ورزشی و پیشکسوتان نظر سنجی انجام خواهد شد و هیئت و برترین ورزشکار ۵ امتیاز و نفرات بعدی به ترتیب ۳ و ۱ امتیاز کسب خواهند کرد و بعد از جمع بندی امتیازها هیئت‌های برتر و ورزشکاران برتر سال گذشته معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری نظرسنجی به صورت الکترونیکی برای نخستین بار در استان قم، خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی ستاد برگزاری بجای معرفی گزینه‌ها اقدام به معرفی شاخصه‌های انتخاب برترین‌ها کرده است تا کارشناسان و خبرنگاران با دست باز در این نظرسنجی به انتخاب گزینه شایسته بپردازند.
خادم ادامه داد: در همایش انتخاب برترین‌های ورزش قم در سال ۱۴۰۰ نهادهای مختلفی از قبیل اداره‌کل ورزش و جوانان استان، شهرداری، هلال احمر استان قم و همچنین رسانه‌های مختلف از قبیل روزنامه‌های ایمان، پیام قم و شاخه سبز و خبرگزاری ایسنا مشارکت خواهند کرد.
وی تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار توسط بسیج ورزشکاران استان قم و برگزاری یادبود فوت شدگان جامعه ورزش بدلیل بیماری کرونا را به عنوان دیگر برنامه‌های جانبی این همایش معرفی کرد.

newsQrCode
برچسب ها: قم ورزش برترین
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها