کارجویان هرمزگانی در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کنند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان  با اشاره به تنوع خدمات وزارت تعاون کار و رفاه_ اجتماعی گفت: این وزارتخانه با توجه به اینکه اکثریت جامعه مخاطب خدمات و ماموریت های آن هستند سامانه های مختلفی جهت سهولت و دسترسی مردم ایجاد کرده که سامانه جستجوی شغل یکی از خدمات مهم این وزارتخانه است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به تنوع خدمات وزارت تعاون کار و رفاه_ اجتماعی گفت: این وزارتخانه با توجه به اینکه اکثریت جامعه مخاطب خدمات و ماموریت های آن هستند سامانه های مختلفی جهت سهولت و دسترسی مردم ایجاد کرده که سامانه جستجوی شغل یکی از خدمات مهم این وزارتخانه است.
کد خبر: ۱۳۶۲۵۲۴

 

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به تنوع خدمات وزارت تعاون کار و رفاه_ اجتماعی گفت: این وزارتخانه با توجه به اینکه اکثریت جامعه مخاطب خدمات و ماموریت های آن هستند سامانه های مختلفی جهت سهولت و دسترسی مردم ایجاد کرده که سامانه جستجوی شغل یکی از خدمات مهم این وزارتخانه است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان؛ رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون در استان و سرپرست اداره کل هرمزگان ضمن معرفی سامانه جستجوی شغل گفت: سامانه جستجوی شغل به آدرس اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir/portal
از جمله سامانه های است که در کنار دهها سامانه ای که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت سهولت و دسترسی بیشتر مردم با خدمات این وزارتخانه است، ایجاد شده است.


وی افزود: فعالیت سامانه جستجوی شغل به این صورت است که کارجویان در سامانه ثبت‌نام و رزومه یا توانایی خود را درج می‌کنند و کلا قسمتی از سامانه به عرضه و قسمتی دیگر به تقاضای شغل اختصاص دارد.
مجتبی معین وزیری گفت: فعالیت سامانه به این صورت است که کارجویان در سامانه ثبت‌نام و رزومه یا توانایی خود را درج می‌کنند، قسمتی از سامانه به عرضه و قسمتی دیگر به تقاضای شغل اختصاص دارد.


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه کارفرمایان می‌توانند تقاضای شغل دهند و فرصت شغلی خود را اعلام کنند و کارفرما یک کاریابی را در داخل سامانه مشخص می‌کند که کاریابی کل ثبت‌نام شدگان را در سامانه مشاهده می‌کند و بهترین رزومه را برای کارفرما ارسال می‌کند.


معین وزیری مطرح کرد: نکته دوم این است که قبلاً وقتی کارفرمایی می‌گفت نیروی کار احتیاج دارد کاریابی به رزومه‌های موجود بسنده می‌کرد اما در این سامانه می‌تواند همه افراد را بررسی و بهترین فرد را برای کارفرما انتخاب کند، در این روش امورات برای کارفرما و کارجویان سریع‌تر و بهتر پیش می‌رود و مهمتر اینکه هیچگونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اعلام اینکه در استان هرمزگان ۲۲ کاریابی فعالیت دارند، تشریح کرد: سامانه جستجوی شغل به کاریابی ها و مردم و کارفرمایان در حال اطلاع رسانی است اما ضرورت دارد همه مردم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است همه با هم در لبیک به فرمایش معظم له در آگاه سازی و اطلاع رسانی خدمات دولت مردمی سیزدهم و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که به حق وزارت مردم نام گرفته به جامعه به عنوان یک رسانه قوی عمل کنیم تا همه مردم در جریان نوع خدمات دولت و تشویق به کارآفرینی و اشتغال و تغییر فرهنگ کار تشویق شوند و قطعا در صورت همکاری و پای کار آمدن مردم در استان هرمزگان شاهد شکوفایی اقتصادی و رفع محرومیت و فقر و بیکاری خواهیم بود.


وی در پایان افزود: افراد تحصیلکرده با مراجعه به این سامانه علاوه بر اینکه نیازهای کارفرمایان را تامین می کنند می توانند با آموزش و مهارت افزایی متناسب با نیاز صنایع استان در مراکز صنعتی مشغول شوند و افراد بیکار فاقد مهارت هم زمینه های ایجاد شد تا علاوه بر آموزش و مهارت افزایی با حمایت مادی و ارائه تسهیلات به سمت کارآفرینی و اشتغال سوق پیدا کنند و در صورت تحقق این مهم هرمزگان با توجه به ظرفیت های بکر و منحصر به فردی که دارد می تواند به عنوان الگویی از اشتغال و رفع بیکاری در کشور معرفی شود و این عزم همگانی می طلبند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها