مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید سایت های آبشیرینکن درگهان و سوزا در جزیره قشم خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید سایت های آبشیرینکن درگهان و سوزا در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۰۳

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید سایت های آبشیرینکن درگهان و سوزا در جزیره قشم خبر داد.

 

عبدالحمید حمزه پور در بازدید منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی از سایت های آبشیرینکن درگهان و سوزا با بیان اینکه آبفا تمام تلاش خود را برای تامین نیاز آبی قشم به کار خواهد بست، افزود: سایت آبشیریکن درگهان در حال حاضر با ظرفیت چهار هزار متر مکعب در شبانه روز تولید دارد که با اتمام مخزن فیلتر شنی تولید این سایت به پنج هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.


وی پیش بینی کرد، ظرفیت جدید این آبشیرینکن ماه آینده وارد مدار بهره برداری شود.


مدیرعامل آبفای هرمزگان همچنین به ظرفیت تولید ۱۸۰۰ متر مکعبی آبشیرینکن سوزا اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار این آبشیرینکن پیش بینی لازم برای افزایش ظرفیت در تابستان پیش رو کرده است که امیدواریم با اضافه شدن این ظرفیت، شاهد بهبود وضعیت آب شهر سوزا باشیم.


حمزه پور به سه سایت دیگر آبشیرینکن جزیره قشم اشاره کرد و گفت: این سایت ها در باسعیدو، سلخ و تورگان ظرف دو سال احداث خواهد شد.


وی ظرفیت تولید هر یک از این آبشیرینکن ها را چهار هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد که در مجموع ۱۲ هزار متر مکعب به ظرفیت تولید جزیره قشم اضافه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها