فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

قتل پسر ۲۰ ساله با سلاح سرد / ۶ متهم اصلی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری و قتل جوان بیست ساله در شهر ری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر از عاملان ناامنی، درگیری و مرگ جوان ۲۰ ساله در شهرری خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص انتقال جوان ۲۰ ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر با جراحت شدید بر اثر اصابت سلاح سرد (چاقو)، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی و پلیسی انجام شده مشخص شد تعدادی جوان بر سر اختلافات قبلی با بکارگیری سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند که این درگیری موجب جراحت شدید جوان ۲۰ ساله و زخمی شدن ۲ جوان دیگر و همچنین ایجاد رعب و وحشت شهروندان شد که شناسایی و دستگیری عاملان اصلی در دستور کار تیم های عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان افزود: این مأموریت که با هدایت مستقیم فرماندهی انجام پذیرفت با بکارگیری چندین تیم عملیاتی متشکل از کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم (ع)، پلیس های تخصصی، یگان امداد و عملیات این فرماندهی آغاز شد و با رصد میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی هویت محل اختفاء ۶ نفر اصلی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان هر ۶ نفر به‌همراه یک دستگاه موتور مسروقه دستگیر و به کلانتری ۱۷۲ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه به علت جراحت شدید، تلاش‌های فراوان کادر درمانی بیمارستان هفتم تیر نتوانست جوان ۲۰ ساله را از مرگ نجات دهد و فرد جان خود را از دست داد، گفت: پس از اخذ شکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها