تفاهم نامه همکاری پایگاه هوایی ششم شکاری با کتابخانه های عمومی منعقد شد؛

استقبال همافران از یار مهربان

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد؛

طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های شهرستان دشتستان

عباسی رئیس کتابخانه: همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح «کتابخانه گردی» طی ۳ روز در روزهای 17 ، 18 و 19 اسفندماه در کتابخانه های منتخب شهرستان دشتستان در کتابخانه شهید بهشتی برازجان و امام محمد باقر (ع) آب پخش برگزار شد .
کد خبر: ۱۳۵۸۲۹۸

 



به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح «کتابخانه گردی» طی ۳ روز در روزهای 17 ، 18 و 19 اسفندماه در کتابخانه های منتخب شهرستان دشتستان در کتابخانه شهید بهشتی برازجان و امام محمد باقر (ع) آب پخش برگزار شد .
مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان در این باره گفت : طی برگزاری این طرح، خدماتی چون اهدای کارت عضویت رایگان به بازدیدکنندگان از کتابخانه و حذف جرایم دیرکرد از مورخ ۱۶ تا ۱۹ اسفند (با شرط بازگرداندن اصل کتاب) و نیز ارائه گزارش از معرفی کتابخانه، پایگاه‌های اطلاعاتی، پیک کتاب و انجام فعالیت‌های فرهنگی و… توسط کتابداران انجام خواهد شد .

عباسی هدف از اجرای این طرح را برجسته سازی خدمات و فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ مطالعه و بیان جایگاه اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران در راهبری امر مطالعه از اهدافی است که نهاد کتابخانه‌های کشور به دنبال آن است و بر این اساس طرح کتابخانه ‌گردی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با اجرای طرح کتابخانه گردی، این امکان فراهم شده است تا جامعه کتابخوان و افرادی که در غوغای کارهای روزمره فرصتی برای مطالعه کتاب ندارند سری به کتابخانه‌ها بزنند و از این فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی استفاده شود .

ایشان خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، عموم علاقه مندان و کلیه مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان می توانند ضمن حضور در کتابخانه منتخب با تلاش های ارزنده کتابداران، خدمات، روند فعالیت ها و اقدامات اجرایی در نهاد کتابخانه های عمومی آشنا شوند و امکان عضویت رایگان همه بازدیدکنندگان در کتابخانه در این روز فراهم است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها