رییس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران:

نگران حمله هواداران کی‌ روش نیستم

رییس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) گفت: برخی اعتقاد دارند که ساختمان پک میراث کی‌ روش است در حالی که او به دنبال منافع خود بود؛ نگران آن نیستم که هوادارانش به من حمله کنند چرا که واقعیت را می‌گویم.
کد خبر: ۱۳۵۷۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، «زهره هراتیان» امروز جمعه درباره معافیت پزشکی برخی از بازیکنان و ارتباط آن با مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: طبق دستورالعمل فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اقدام می‌کنیم و معافیت‌ های سربازی در حوزه اختیارات ما نیست.

وی افزود: باشگاه استقلال وقتی قصد جذب «عزیز بیک آمانوف» را داشت مدیرعامل این تیم تماس گرفت و گفت می‌خواهیم از سلامتی او مطمئن شویم و تاکید کرد تا زمانی که سلامتی وی تایید نشود، حتی پول بلیت وی را نیز پرداخت نخواهیم کرد. او از ما خواست مرکزی را در ازبکستان معرفی کنیم تا شرایط این بازیکن مورد بررسی قرار گیرد و هماهنگی‌ها به صورت محرمانه انجام و آمانوف پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به ایران آمد و قرارداد امضا کرد.

رئیس ایفمارک در خصوص شرایط کرونایی تیم‌ها خاطرنشان کرد: طبق قانون اگر ۱۳ به اضافه یک بازیکن سالم باشند و یکی از آنها دروازه‌بان باشد بازی باید برگزار شود.

هراتیان تاکید کرد: برخی‌ها این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا اسامی نفرات کرونایی‌ تیم‌ها اعلام نمی‌شود. سال پیش قانونی به ما ابلاغ شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طبق قانون محرمانگی‌ نمی‌توانند اسامی‌ بازیکنان کرونایی را اعلام کنند، اما خود باشگاه‌ها این اجازه را دارند که نفرات کرونایی تیمشان را اعلام کنند.

وی گفت: حرفی در دلم مانده است و می‌خواهم آن را بر زبان بیاورم؛ خیلی‌ها می‌گویند ساختمان پک میراث کی‌روش اسیت اما اینطور نیست، افراد زیادی برای ساختمان پک رحمت کشیدند و کی‌روش هم به دنبال منافع خود بود و من نگران این نیستم که هواداران او به من حمله کنند چرا که واقعیت را می‌گویم.

Performance elite center برای ارتقای روند آماده‌سازی تیم ملی راه‌اندازی شد و گفته می‌شود تجهیزات آن در حد بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها