دیدار سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان

همفکری و تامل در راستای حمایت از اتباع و مهاجرین خارجی

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان از همه ادارات مرتبط حوزه اتباع و مهاجرین خارجی خواست با همفکری و تامل در راستای حمایت از اتباع و مهاجرین خارجی اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۱۴

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: این استان ميزبان تعداد زيادی از اتباع خارجی بخصوص اتباع افغانستانی است.
امام جمعه اصفهان بر ساماندهی و نظارت بر فعاليت اتباع خارجی در استان توسط دستگاه های مسئول تاكيد كرد و افزود: كار و فعاليت اتباع بيگانه در استان بايد طبق قوانين مشخص شده باشد و در خصوص تحصیل، اشتغال، سلامت و بهداشت اتباع باید اقدامات لازم در استان انجام شود.
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان هم گفت: در استان اصفهان حدود 110 هزار اتباع خارجی زندگی می کنند.
مهدی نادری افزود: از این مجموع بیش از ۹۰ درصد اتباع خارجی مهاجرین افغانستانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: طبق آمار، استان اصفهان رتبه سوم مهاجرین و اتباع خارجی را بعد از تهران و خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.
وی افزود: اقدامات بسیاری تاکنون در خصوص تابعیت، تحصیل، اشتغال و درمان اتباع خارجی انجام شده و درصدد هستیم این خدمات نیز افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها