مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت؛

برخورداری از شبکه گاز رسانی در همه شهرها به استثنای جزیره خارگ

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان با صدور پیامی ولادت با سعادت امیر المؤمنین، حضرت علی (ع) را تبریک گفت.
مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان با صدور پیامی ولادت با سعادت امیر المؤمنین، حضرت علی (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۵۴۶۹۴

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان با صدور پیامی ولادت با سعادت امیر المؤمنین، حضرت علی (ع) را تبریک گفت.

 

فواد حمزوی، مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، با صدور پیامی سیزدهم رجب، سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین، امیرالمؤمنین حضرت علی( ع) و روز پدر را خدمت مسلمین و شیعیان جهان تبریک گفت.

 

متن پیام به‌شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ (عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ)

حضرت علی(ع)، مصباح جمال ازلی و گوهر تابناک الهی است که از درون خانه خدا پا به عرصه وجود گذاشت تا همگان را به پرستش خدای کعبه فراخواند و بیرق هدایت جهانیان را دوش به دوش رسول خدا ،همراه او و پس از او برپا کرد و همچنان که نام نامیش مایه امید و نوید همه مسلمانان است.

 

امید دارم در سایه الطاف خداوند منان در این ایام پربرکت، کردار و منش آن امام همام (ع) سرلوحه زندگی همگان قرار گیرد و با توجه به ضرورت های جامعه، با مفاهیم عمیق اخلاقی و انسانی امیرمؤمنان (ع) مأنوس شویم .

 

اینجانب این روز فرخنده را به همه مردم عزیز ایران، به ویژه پدران بزرگوار و مردان مجاهد استان هرمزگان و به خصوص خانواده بزرگ شرکت گاز، تبریک و تهنیت گفته و توفیق پیروی راستین از شجاع‌ترین و مهربان‌ترین پدر هستی را برای همگان آرزومندم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها