مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از افزايش حدود 9 درصدی انتقال گاز در هشت ماهه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از افزايش حدود 9 درصدی انتقال گاز در هشت ماهه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۵۱

 

 
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از افزايش حدود 9 درصدی انتقال گاز در هشت ماهه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 6 عملیات انتقال گاز، عليرضا عربلو با بیان این که طی هشت ماهه گذشته انتقال بيش از یک ميليارد و 650 ميليون متر مكعب گاز از سوی این منطقه صورت پذیرفته که در مقايسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، حدود 9 درصد افزايش داشته است، افزود: کارکنان این منطقه به صورت شبانه روزی درتلاش هستند تا با انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی زمستان امسال را نیز همانند سال‌های گذشته با موفقیت سپری کنند.

وی ضمن اشاره به اين كه منطقه 6 عمليات انتقال، گاز تولید شده در پالایشگاه گاز سرخون و قشم، تاسیسات نم زدائی گورزین، پالایشگاه گاز هنگام، بخشی از گاز تولید شده پالایشگاه های پارس جنوبی و پارسیان را از طریق خط لوله هفتم سراسری و خط لوله ارسنجان - رفسنجان منشعب از خط چهارم سراسری به مصرف کنندگان صنعتی و خانگی در استان های تحت پوشش انتقال می دهد، بیان داشت: با برنامه‌ريزي انجام شده و آماده بودن همه تاسيسات، تجهيزات و خطوط لوله انتقال گاز، با تمام ظرفیت و توان آماده خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها