گزارشی از استان قزوین و ظرفیت‌های بسیار آن که در این سال‌ها کمتر مورد توجه گرفته است

حال پایتخت صفویان نسبتا خوب است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: انتخابات هیات مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه قزوین با ورود مدعی العموم به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن موازین شرعی، قانونی و اخلاق حرفه ای لغو شد.
کد خبر: ۱۳۵۴۳۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی روز یکشنبه با بیان این خبر، افزود: براساس زمان‌بندی صورت گرفته، مقرر بود انتخابات هیات مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه قزوین امروز برگزار شود که بر اساس گزارش های دریافتی با ورود مدعی‌العموم لغو و بنا شد مجدداً صلاحیت برخی از نامزدها بررسی شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین گفت: علت لغو روند برگزاری این انتخابات، هنجارشکنی و رعایت نکردن موازین شرعی، قانونی، اخلاق حرفه‌ای - صنفی از سوی برخی از نامزدهای تایید صلاحیت شده است.

وی افزود: حفظ شعائر دینی در جامعه اسلامی- ایرانی همیشه مورد تاکید بوده و هست و نباید از این اصل مهم به خصوص در مواردی که جنبه عمومی و تاثیرگذاری بر جامعه دارد، غافل شد.

قاسمی اضافه کرد: قطعاً کلیه اقشار جامعه باید پایبند به ارزش های والای دینی و اسلامی باشند، در غیر این صورت تبعات قانونی آن متوجه متخلفان بوده و مدعی‌العموم در راستای صیانت از حقوق عامه برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها