دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان داد:

پذیرش دانشجوی پسا دکترای سال ۱۴۰۰

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد دومین فراخوان پسا دکترای داخل دانشگاهی ۱۴۰۰ را برگزار می‌کند.
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد دومین فراخوان پسا دکترای داخل دانشگاهی ۱۴۰۰ را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۷۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این فراخوان با حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به تعداد پذیرش جمعا ً۲۲ دانشجو در فیلد‌های تحقیقاتی گوناگون برگزار می‌شود و واجدان شرایط تا ۲۷ دی ماه مهلت دارند برای کسب اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.دکتر خلیل آبنوس خاطرنشان کرد: دوره پسادکتری، دوره موقت و معین (حداقل یک سال و حداکثر دو سال) است که در آن متقاضی می‌تواند به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی، فعالیت‌های پژوهشی داشته باشد.
وی، داشتن مدرک دکتری تخصصی مورد قبول وزارت بهداشت یا وزارت علوم که بیش از یکسال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی و یا ۳ سال از تاریخ اخذ مدرک Ph.D. نگذشته باشد، داشتن حداقل ۳ مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI و نمایه شده ISI بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D؛ و به عنوان نویسنده اول یا مسئول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و انتخاب یکی از اساتید واجد شرایط جدول اعلام نیاز را از شرایط پذیرش داوطلبان برشمرد.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: ارائه یک مقاله اصیل پژوهشی به عنوان نویسنده اول یا مسئول نمایه شده در ISI با ضریب تاثیر ۱۰ و بالاتر می‌تواند جایگزین ۲ مقاله از ۳ مقاله اصیل علمی پژوهشی داوطلب شود.
دکتر آبنوس افزود: داشتن ۲ مقاله اصیل پژوهشی نمایه شده در Pubmed یا ESCI به عنوان نویسنده اول یا مسئول در ۳ سال اخیر، ۲ مقاله مروری/ مرور نظامند و متا آنالیز نمایه شده در ISI به عنوان نویسنده اول یا مسئول در ۳ سال اخیر و یا ارائه یک ثبت اختراع معتبر خارجی در (US patent, European patent) می‌تواند جایگزین یکی از ۳ مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI و نمایه شده ISI شود.
علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند در صورت داشتن شرایط احراز، مستندات و مدارک لازم را از روز شنبه ۲۷ آذر تا ۲۷ دی ماه به همراه نام استاد مربوطه به آدرس ایمیل Ramresearch @ mums.ac.ir ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس (https://v-research.mums.ac.ir/post-doc-۱۴۰۰) مراجعه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها