آشنایی نسل نوجوان و جوان با اندیشه مفاخر علمی و دینی یک ضرورت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در همایش بزرگداشت علامه سید جعفر شهیدی گفت: هدف ما از برگزاری اینگونه همایش‌ها آن است که در راستای تحقق گام دوم انقلاب نسل جوان و نوجوان را با اندیشه های مفاخر علمی و دینی آشنا کردیم.
کد خبر: ۱۳۵۳۳۷۲
آشنایی نسل نوجوان و جوان با اندیشه مفاخر علمی و دینی یک ضرورت است به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمدحسین فتایی اظهار کرد: ما در انجمن مفاخر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی داریم که بزرگداشت‌های شخصیت های شاخص استان را برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: امسال دو مجموعه فرهنگی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید، کتابخانه استاد آیتی و امروز کتابخانه شهید باهنر بروجرد با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد.
 
فتایی افزود: برگزاری این همایش‌ها اهداف زیادی را دنبال می کند که یکی‌ از اهداف، ادای دین به این مفاخر و بزرگان و هدف دوم ایجاد انگیزه در بین علاقه‌مندان و شاگردان اساتید است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: هدف دیگر ما این است که در گام دوم انقلاب نسل جوان و نوجوان را با اندیشه های چهره های همچون علامه شهیدی آشنا و پیوندی بین آن‌ها و خدمات و کارهایی که انجام گرفته ایجاد کنیم.
 
فتایی افزود: مقالات خوبی به دبیرخانه ارسال شده، باید تلاش کنیم برای همه بزرگان برنامه‌هایی در شأن آن‌ها برگزار کنیم چه آن‌هایی که در قید حیات هستند و چه افرادی که در قید حیات نیستند.
 
فتایی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در زمان رحلت علامه سید جعفر شهیدی پیامی دادند و فرمودند: «ایشان ادیبی فرزانه، مورخی ژرف‌نگر و انسانی والا و باکرامت و در مشار افراد علمی این زمان بودند و آثار ادبی با ارزش و ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.»
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها