مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:

رویداد ملی فهما موجب پویایی کانون های مساجد و جریان سازی فرهنگی شده است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:

۳۰ آذر آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی ترنج است

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه ۳۰ آذرماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی ترنج است، از هنرمندان و اعضای کانون های مساجد استان ایلام برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۹۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از خبرگزاری شبستان ؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اسان ایلام  اظهار کرد: جشنواره ملی هنرهای تجسمی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور با عنوان ترنج به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.
 
حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب اجرای طرح ملی فهما برگزار می شود، یادآور شد: این جشنواره در رشته های نقاشی« تکنیک آزاد»، گرافیک« پوستر» عکاسی« دوربین و موبایل»  خوشنویسی( نستعلیق و ثلث) برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش آزاد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بخش روستا و عشایر برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در رشته های اعلامی با مراجعه به سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.
 
حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، حوزه هنری و ستاد کانون های مساجد استان اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: بر اساس اعلام دست اندرکاران این جشنواره، آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرحانه،  تا ۳۰ آذرماه سال جاری تمدید شده است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه در بخش کانونی هنرمندان و علاقه‌مندانی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عضویت ندارند می‌توانند آثار خود را در بخش آزاد ارسال نمایند، افزود: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند آثار خود را در این بخش ارسال و از جوایز این بخش بهره‌مند شوند، همچنین ثبت‌نام این افراد در سایت رسمی کانون‌های مساجد به نام bachehayemasjed.ir صورت می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه ر بخش روستا و عشایر نیز علاقه‌مندانی که ساکن روستا‌ها هستند یا از عشایر عزیز کشور باشند می‌توانند آثار خود را در این بخش و از سامانه کانون‌های مساجد ارسال کنند، گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۳۳۵۸۵۲۱-۳۳۳۳۸۲۸۴ - ۰۴۵ تماس حاصل کرده یا به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها