فرمانده انتظامی استان هرمزگان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشت.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۳۵۱۸۲۶



به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی استان هرمزگان با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامرضا جعفری" ،  16 آذر را فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز دانست.

 متن پیام به شرح زیر است:


بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد سپر نموده اند.


16 آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.


دانشجویان گرامی، در زمان حال وظیفه تک تک اعضاء جامعه علمی کشور بویژه قشر دانشجویی ایران عزیز حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش آهنگی علمی پژوهشی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


اينجانب با گراميداشت وتبريک فرا رسیدن 16 آذر به تمامي دانشجويان  پرتلاش استان هرمزگان، توفیقات روز افزون این قشر فرهیخته واندیشمند را از خداوند متعال خواستارم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها