رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۱۵




به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پیام های جداگانه ای خطاب به امیر دریادار شفقت رودسری فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار قربانی فرمانده منطقه یکم نداجا و امیر دریادار محرابی فرمانده منطقه دوم نداجا، هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


رئیس کل کل دادگستری استان هرمزگان در پیام تبریک خود آورده است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


«وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ»


هفتم آذرماه؛ روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه آفرینی و فداکاری های دریادلان شجاعی است که با تکیه بر قدرت لایزال الهی و به پشتوانه ملتی استوار ، شریف و قهرمان با عبور از سد دشمن، اقتدار و سیادت دریایی خود را به رخ جهانیان کشیدند و حدیث اقتدار و صلابت شان را با خط سرخ ایثار و شهادت رقم زدند.


بی تردید صحیفه افتخارات و سلحشوری های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ‌عرصه‌های گوناگون دفاع از استقلال و حاکمیت ملی در مقابله تمام‌عیار با تهدیدات به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و دیگر میدان‌های پس از آن دوران پر افتخار، ودیعه‌ای ارزشمند، راهگشا و الهام بخش برای نسل‌های مشتاق خدمت در این نهاد جوشیده از عقیده و ایمان است.


اينجانب ؛ روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به آحاد فرماندهان و رزمندگان شجاع، جان بر کف و ولایی آن نیرو به ویژه مدافعین امنیت این مرز و بوم و سلحشوران پر افتخار و حماسه‌ ساز نیروی دریایی ارتش در استان هرمزگان ، تبريك و تهنيت عرض نموده ، توفیقات متزاید شما عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر  «عجل اللّه تعالی فرجه الشریف» و زعامت  فرماندهی معظم كل قوا حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای «مدظله ‌العالي» از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
 
 علی صالحی
رئیس کل دادگستری هرمزگان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها