معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از راه اندازی اکیپ های سیار واکسیناسیون خبر داد .
کد خبر: ۱۳۵۱۲۴۲
به گزارش  جام جم انلاین لرستان: محمود ثمینی تصریح کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و به دنبال آن در استان لرستان، خوشبختانه روند مطلوبی به لحاظ سیر نزولی بیماری کرونا حاکم شده است .
 
وی گفت: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده در لرستان، چهار شهرستان وارد وضعیت آبی کرونا شده و ۷ شهرستان دیگر نیز در وضعیت زرد قرار دارند که نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت به مراتب بهتر شده است .
 
وی ادامه داد: بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی، کوهدشت، سلسله، دورود و بروجرد در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند .
 
معاون استاندار لرستان افزود: علی رغم اقدامات صورت گرفته در فراهم سازی شرایط برای تسهیل در واکسیناسیون، در برخی شهرستانها آمار استقبال از تزریق واکسن قابل قبول نیست و با توجه به اهمیت افزایش سطح ایمنی جامعه در پی واکسیناسیون، لازم است هم استانی های محترم در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند .
 
ثمینی تصریح کرد: در بحث واکسیناسیون دانش آموزان، تاکنون حدود ۹۲ درصد دز اول و ۶۶ درصد دیگر دز دوم را تزریق کرده اند که در جلسه امروز بر ادامه روند واکسیناسیون دانش آموزان، مربیان و معلمان تاکید شد .
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۸۴ شهر در کشور وارد وضعیت آبی شده‌اند که از تاثیر مطلوب واکسیناسیون رده های سنی مختلف در مهار بیماری حکایت دارد .
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تأکید کرد: در جلسه امروز مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی نسبت به استقرار اکیپ های سیار در مناطق حاشیه نشین و محروم شهرها برای انجام واکسیناسیون بدون محدودیت جهت تزریق دز اول و دوم و حتی دز سوم گروه های مد نظر، اقدامات لازم را به عمل آورد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها