رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

شنبه‌ پر ترافیک در پایتخت/ حجم ترددها رو به افزایش است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد؛

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی / بارش برف و باران در جاده‌ های ۵ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در اکثر محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌ های پنج استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ های کشور گفت:‌برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده مرزن آباد پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است که بارش برف و کندی تردد در آن بی تاثیر نیست.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده های آب اسک و مبارک آباد نیز پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است، گفت:‌ وضعیتی مشابه نیز در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده شیرگاه گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم اما روان در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا خبر داد و گفت:‌ وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس نیز وجود دارد. ترافیک محور تهران - فشم در محدوده های گردنه قوچک و رودک نیز نیمه سنگین است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده و علاوه بر آن بارش باران نیز در برخی از محورهای استان های مازندران و خراسان رضوی وجود دارد. از این رو لازم است که رانندگان توصیه‌های مربوط به رانندگی در شرایط بارش برف و باران را رعایت کنند.

وی محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر را دو محور اصلی دارای انسداد اعلام کرد و گفت:‌ همچنین محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا و ... نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود بوده و طی این مدت تردد از مسیرهای جایگزین انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها