رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد؛

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی / بارش برف و باران در جاده‌ های ۵ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای هفت استان کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۴۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در محور شهریار – تهران و بالعکس در محدوده شهرقدس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. وضعیتی مشابه در آزادراه کرج – قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در دیگر جاده‌های کشور ترددی روان و بدون گره ترافیکی گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران و برف در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و کردستان است همچنین در برخی از محور‌های استان‌های زنجان، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان تاکید کرد: لازم است رانندگان در این ایام از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت انجام سفر حتما از سالم بودن تجهیزات ایمنی و گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند و در طول مسیر لباس گرم و خوراک به همراه داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها