جُنگ شادی و نشاط در برنامه «صبح جمعه مینودری»
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین

جُنگ شادی و نشاط در برنامه «صبح جمعه مینودری»

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین

توجه ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین به «هفته بسیج»

صدا و سیمای مرکز قزوین هفته بسیج را بصورت ویژه ای در برنامه های خود برجسته می کند.
صدا و سیمای مرکز قزوین هفته بسیج را بصورت ویژه ای در برنامه های خود برجسته می کند.
کد خبر: ۱۳۴۸۹۸۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت:این مرکز در برنامه های روزانه زنده و تولیدی خود رویکردی معطوف به فعالیت های بسیج و برنامه های بسیج استان دارد تا مردم بیش از پیش با اقدامات این شجره طیبه آشنا شوند.
وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز قزوین در برنامه های زنده روزانه خود از کارشناسان و فعالان حوزه بسیج دعوت می کنند تا در برنامه ها حضور یافته و مردم را نسبت به فعالیت های مختلف بسیج آگاه سازند. در همین راستا سیمای مرکز قزوین در برنامه های روزانه همچون: «صبح بخیر قزوین، رنگ زندگی، تا آسمان» و برنامه های شبانه «چهلستون، گام تمدن ساز، نشاط، سیب سلامت، سه گام» به این موضوع می پردازد. رادیو قزوین هم با برنامه های «شب چره، دیماج، زندگی سلام، تیک تاک و در مسیر بندگی» به هفته بسیج می پردازد.

رحیمی در ادامه افزود: معاونت سیما با پخش فیلم های داستانی، مستند، سخنان رهبری، وله های کوتاه و .... در سیما و رادیو قزوین هم با پخش سلسله نمایش های رادیویی با موضوع رشادت های رزمندگان بسیجی در 8سال دفاع مقدس بصورت اختصاصی به موضوع بسیج و فرهنگ بسیج می پردازند.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش خبری برنامه ها و رویدادهای هفته بسیج و انعکاس این رویدادها در رسانه، برنامه ی گفتگوی ویژه خبری را هم در دستور کار داده که این برنامه با حضور فرماندهان بسیج پخش خواهد شد.

معاونت فضای مجازی هم با تولید چهار ویدئو کامنت از شهید سیدمرتضی آوینی، سردار شهید محمد ناظری و ... و همچنین برگزاری پویشی تعاملی در راستای بصیرت شناسی بسیج در ایام پیش رو و با محوریت دریافت آثار مخاطبان و انتشار در بسترهای مجازی و پخش از قاب رادیویی و تلویزیونی شبکه قزوین به استقبال هفته بسیج می رود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها