به گفته مدیردفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ معاونت های سیما،صدا، خبر و فضای مجازی شبکه قزوین؛ از اول آذر 99 تا روز انتخابات 28 خرداد 1400 بیش از 18هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تولید کردند.
به گفته مدیردفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ معاونت های سیما،صدا، خبر و فضای مجازی شبکه قزوین؛ از اول آذر 99 تا روز انتخابات 28 خرداد 1400 بیش از 18هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تولید کردند.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۰۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین؛ علی رحیمی گفت: سیما و صدای مرکز قزوین در روز انتخابات با ویژه برنامه های «شکوه حضور» و «برگه های سرنوشت» در مجموع 2340 دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از شبکه های استانی سیما و صدا  پخش کردند.

وی افزود: در روز 28 خرداد گروه های برنامه ساز و خبری این مرکز در نقاط مختلف استان مستقر شدند و ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه های ملی و استانی برقرار نمودند تا حماسه ای را که مردم غیور استان در انتخابات خلق کردند را به شایستگی منعکس نمایند.

رحیمی بیان داشت: معاونت سیما با تولید و پخش 5780 دقیقه برنامه هایی همچون: (آرمان ده، آرمان شهر، تا آسمان، راه فردا، چهلستون، رنگ زندگی، سروش آسمانی، رو در رو، گام تمدن ساز، صبح بخیر قزوین، نشاط، بوی عیدی، به وقت باران، نقطه سر خط، راه امام، آبادی، بی واسطه) را با موضوع انتخابات تقدیم نگاه های مخاطبان نمود.

وی  با اشاره به عملکرد صدای مرکز قزوین در این خصوص افزود: رادیو قزوین هم از آذرماه 99 تا روز انتخابات 28 خرداد  با تولید و پخش 7800 دقیقه برنامه هایی همچون: (خاک مهر آیین، برگه های سرنوشت، به وقت مردم، تیک تاک، دیماج، ام سی شب، زندگی سلام، کلبه مهر، در مسیر بندگی، حرف حساب، چه مبارک سحری، پیک بهار، ایران استوار، روی خط، باشید، مستقیم آینده، صدای آبادی) به موضوع انتخابات پرداخت. 

خبر مرکز قزوین نیز در مجموع با 2856 دقیقه برنامه (گزارش خبری، گفتگوی ویژه، بخش خبری رادیو و تلویزیون، بارگذاری خبر و تصاویر خبری در کانال تلگرام و سایت خبرگزاری صداوسیما و برقراری ارتباط زنده با شبکه های سراسری و استانی در روز انتخابات) حماسه مردم استان را در انتخابات پوشش داد. 

وی عملکرد معاونت فضای مجازی را هم تشریح کرد و گفت: فضای مجازی مرکز قزوین با 1370 دقیقه برنامه هایی همچون:(عکس نوشت، پوستر، کلیپ، فتوکلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، کاریکاتور، موشن گرافیک، موسیقی، نماهنگ، استیکرمتن، پویانمایی وگیف)از مهمترین اقدامات فضای مجازی در روز انتخابات بوده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها