700 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان فرسوده است

خطر فرو نشست زمین در‌اصفهان

پس از هوشمند سازی کامل سامانه 1522 از ابتدای امسال، مردم بدون محدودیت زمانی و مکانی خدمات 23 گانه آبفای استان اصفهان را دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۹۶

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که به مناسبت پنجمین سال افتتاح  سامانه 1522 سخن می گفت افزود: از ابتدای سال جاری، اصفهانی ها  خدمات 23 گانه آبفا را  از طریق سامانه هوشمند 1522 سریع، آسان  و بی وقفه  دریافت می کنند.

 هاشم امینی سامانه 1522 را پل ارتباطی مردم و شرکت دانست و گفت: انتظار می رود دیگر شرکت های آب و فاضلاب در کشور نیز از این فناوری نوین در زمینه خدمات رسانی مستمر به مردم الگو برداری کنند.

وی هوشمندسازی سامانه 1522 را  فرایندی خلاقانه و پیشرو در صنعت آبفای کشور برشمرد و  اظهار داشت: در هفت ماهه نخست سال جاری، تعداد 61 هزار و 400 فقره بازدید نصب انشعابات جدید آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش،  به طور هوشمند در سطح استان برنامه ریزی شد.  

وی  در خصوص مزیت های دسترسی غیرحضوری به خدمات آبفا گفت:  بررسی ها نشان می دهد با راه اندازی سامانه ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان اصفهان از سال 1395 تا کنون از 28 میلیون سفر درون شهری جلوگیری و 34 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

امینی به سایر روش های ارائه خدمات غیر حضوری آبفا به متقاضیان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مشترکین می توانند خدمات 23 گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را علاوه بر سامانه 1522  از طریق میز خدمت الکترونیک پرتال شرکت به نشانی www.abfaesfahan.ir، اپلیکیشن همراه آبفا، دفاتر پیشخوان دولت، کد دستوری # 151522*6655* و آبفا رمزینه (QR-CODE)   به صورت سریع و آسان دریافت کنند.

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، تغییر کاربری انشعاب آب، پاسخ به استعلام مالکیت انشعاب آب، تغییر مشخصات مشترکین آب و فاضلاب، تغییر تعداد واحد مسکونی مشترکین آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب آب، تغییر قطر انشعاب آب، تفکیک، تغییر مکان، آزمایش، تعویض کنتور آب ، نصب سیفون اضافی فاضلاب، قطع موقت و وصل انشعاب آب، جمع آوری یا ادغام انشعاب آب، تسویه حساب بدهی مشترکین آب و فاضلاب، درخواست بررسی صورت حساب مشترکین آب و فاضلاب، اعلام کارکرد کنتور آب، مشاهده سوابق صورت حساب ها و پرداختی های مشترکین آب و فاضلاب، فروش آب تانکری، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب، رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب و درخواست لوازم کاهنده مصرف آب، عناوین 23 خدمتی است که مردم می توانند به صورت غیرحضوری از آبفای استان اصفهان دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها