معاون استاندار یزد:

قیمت شن و ماسه در یزد ساماندهی می شود/ ابطال سوخت کامیون های متخلف

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از ساماندهی بازار عرضه شن و ماسه در استان خبر داد و گفت : در صورت تخلف ، پروانه سوخت کامیون های متخلف در فروش ماسه ابطال می شود .
کد خبر: ۱۳۴۳۱۶۳

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، محسن صادقیان با اشاره به برگزاری جلسه ساماندهی شن‌ و‌ ماسه با حضور انجمن شن و ماسه و انجمن رانندگان حمل و نقل درون شهری، سازمان صمت و شهرداری یزد در استانداری اظهارداشت: بازار عرضه شن و ماسه در استان ساماندهی و تشدید نظارت بر عملکرد کارگاه های تولید شن و ماسه و خودوهای حامل بار برای رعایت قیمت مصوب فروش انجام می شود و در صورت تخلف ، پروانه سوخت کامیون های متخلف در فروش ماسه ابطال می شود .

وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه، قیمت عرضه شن‌ و‌ ماسه در شهر یزد با در نظر گرفتن قیمت فروش، هزینه های مستقیم و غیرمستقیم و کرایه حمل تا زمان تحویل به خریدار، فعلا به ازای هر تن   ۹۳ هزار تومان تعیین شد. این قیمت در شهرستان ها تا ۸۵ هزارتومان می باشد

صادقیان تصریح کرد: فروشندگان موظف هستند در ازای فروش، فاکتور خرید با درج قیمت و مشخصات راننده و خودروی حامل بار به خریدار تحویل دهند، وخریداران هم باید فاکتور رسمی خرید را از کارگاه تولیدی شن و  ماسه دریافت کرده و در صورت مغایرت با نرخ مصوب، موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اعلام نمایند.

 معاون استاندار یزد گفت  : در صورت تخلف کامیون های فروش ماسه از قیمت نهایی، به این ترتیب تخلفات ثبت شده به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام می شود و  ضمن باطل کردن پروانه سوخت راننده های متخلف،  کارگاه ها دیگر حق ندارند به این رانندگان  بار تحویل دهند.

 صادقیان خاطرنشان ساخت :  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز متعهد شد به مدت یک هفته سامانه اطلاعات رانندگان حمل شن و ماسه استان را راه اندازی کند تا مشخصات رانندگان مجاز حمل بار در این سامانه ثبت شده و در اختیار  انجمن شن و ماسه قرار گیرد، همچنین انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان  موظف شد مدیریت بازار  برای عرضه ماسه به میزان مورد نیاز را بر عهده گرفته و قیمت و عرضه و تقاضا را کنترل و نظارت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها