مدیرکل تامین اجتماعی گیلان تشریح کرد:

تکریم مخاطبان و رضایتمندی آنان در تامین اجتماعی بعنوان سازمانی خدمتگزار باید سرلوحه امور باشد

در آستانه فصل تدوین و پیش بینی بودجه سالانه ، شورای اداری تامین اجتماعی گیلان با این محور و بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد .
کد خبر: ۱۳۴۲۹۱۱

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این جلسه که بصورت آنلاین و با حضور روسا ، معاونین اداری مالی و مسئولین امور مالی شعب و معاونین و روسای ادارات تخصصی بودجه و امور مالی استان برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش بودجه برای گام برداشتن محکم هر مجموعه بویژه سازمانی بزرگ همچون تامین اجتماعی ، جهت تامین منابع و انجام مصارف و تعهدات بموقع ، بر ضرورت تجزیه و تحلیل و رعایت شاخص های اثرگذار بعنوان هدایتگر تاکید نمود . 

وی تشخیص و شناسایی منابع جدید و توجه به مباحث توسعه ای را در پیش بینی بودجه بسیار حائز اهمیت برشمرده و با تشریح مراحل مختلف کار ، دقت و توجه همه جانبه به ابعاد مختلف را خواستار گردید . 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در بین مراحل پیش بینی ، تهیه و تدوین ، اجرا و کنترل و نظارت در بودجه بندی ، پیش بینی از مهمترین ، حساس ترین و مشکلترین مباحث است ، واقعی و دقیق انجام شدن این بخش را در انسجام کار و تداوم حرکت درست بسیار اثرگذار دانست . 

علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین انواع مهارتهای مدیریتی بعنوان لازمه هدایت هر مجموعه ، مهارت انسانی و توانائی های ارتباط درست با همکاران و مشتریان و مراجعان را یک اصل متمایز و ویژه قلمداد نموده و برخورد درست با مخاطبان ، روی گشاده و خلق و خوی نیکو در کنار تفکر و نگاه حل مسئله و رفع مشکلات مردم را لازمه تحقق عملی برای دستیابی به موفقیت در این الگو دانست . 

وی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده بمنظور تحقق منابع و ارائه تعهدات مطلوب به شرکای اجتماعی در نیمه نخست سالجاری ، اذعان داشت : باید از ظرفیتهای موجود در شش ماهه دوم سال بهره لازم را برده و در تحقق اهداف محکمتر گام برداریم . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه ما سازمانی خدماتی با ماهیت ارائه تعهدات بیمه ای در جامعه هستیم ، توفیق خدمت به مردم را یک نعمت دانسته و افزود : رعایت تکریم مخاطبان و ایجاد رضایتمندی در آنها باید سرلوحه امور قرار گیرد . 

شایان ذکر است سازمان تامین اجتماعی فاقد بودجه دولتی بوده و هر ساله بودجه داخلی آن با تکیه بر ظرفیت هایی همچون تعداد بیمه پردازان و میزان مطالبات از کارفرمایان بعنوان منابع برای ارائه تعهدات و مصارف بر اساس آمار مستمری بگیران ، مقرری بگیران و ... تدوین میگردد .  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها