رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جامع تجارت

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: اولین کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جامع تجارت در شهرستان گناوه با حضورمعاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان بوشهر،ویژه روسای اتحادیه های صنفی مشمول،مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی،جمعی از کافینت داران و صاحبین برخی از واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی و فعالین تجاری مشمول شهرستانهای گناوه و دیلم بصورت مشترک بین شهرستان های گناوه و دیلم در شهرستان گناوه برگزار شد .
کد خبر: ۱۳۴۰۸۴۳

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر،ابوالقاسم محمد زاده معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهردر این کارگاه آموزشی عنوان کرد: :این کارگاه بمنظور آشنایی کلیه مشمولین با سامانه جامع تجارت و همچنین شفافیت و برنامه ریزی جهت تامین و توزیع کالا براساس دستورالعمل تبصره 4 ماده الحاقی 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار گردیده و مهم ترین هدف آن ایجاد شفافیت بر شبکه تامین و توزیع کالا،تسهیل و تسریع در تامین و توزیع کالا و تنظیم بازار داخلی ومبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار می باشد.

در ادامه محمد حسین داریونی رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه ضمن مهم جلوه دادن موضوع و یکپارچه سازی نظارت بر فرایند تجارت داخلی و خارجی و با تاکید بر افزایش شفافیت در زنجیره فروش کالاهای مشمول از قبیل سیمان،کالاهای فلزی،روغن موتور،برنج،محصولات کشاورزی،پودر شوینده و... اظهار داشت:لیست کالاهای مشمول در این سامانه بروز رسانی میگردد و تمامی مشمولین میبایست مطابق لیست کالاهای مشمول نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir اقدام به ثبت نام و اخذ نقش نمایند.

داریونی در ادامه گفت:سازمان صنعت معدن و تجارت متولی ابلاغ دستورالعملها،بخش نامه ها ،آموزش و رصد کالاها در این خصوص بوده و کلیه فعالین تجاری از تاریخ مشمولیت ملزم به ثبت نام و تعیین تکلیف(رد/تایید) اسناد ورودی در سامانه مذکور می باشند.

در حاشیه این کارگاه، پرسش و پاسخ درخصوص نحوه استفاده بهینه از سامانه جامع تجارت مطرح گردید و آموزش های لازم به کافینت داران حاضر در جلسه بمنظور رفع مشکل مشمولین و ثبت نام کنندگان ارائه شد.

درپایان رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت:استفاده از سامانه جامع تجارت از طریق اپلیکیشن تلفن همراه میسر بوده و مشمولین میتوانند از طریق گوشی تلفن همراه نیز اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها