مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت؛

ارتقاء سطح درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه

در یکسال اخیر تجهیزات تشخیصی و درمانی درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه ارتقاء یافته و در کنار آن تعداد پزشکان این مرکز درمانی نیز افزایش یافته است
کد خبر: ۱۴۲۹۲۷۸
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با محمد تقی صفری فرماندار شهرستان گناوه در خصوص وضعیت ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان گناوه گفت: در یکسال اخیر تجهیزات تشخیصی و درمانی درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه ارتقاء یافته و در کنار آن تعداد پزشکان این مرکز درمانی نیز افزایش یافته است..
وی افزود: طی همین مدت تجهیزات جدیدی به آزمایشگاه این مرکز درمانی اضافه شده و همچنین رادیولوژی آنالوگ این درمانگاه به دیجیتال تبدیل شده است.
دکتر اسماعیلی ادامه داد: ارتقاء سطح درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه و تبدیل آن به پلی کلینیک تخصصی یکی از برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان می باشد و بدنبال اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مرکزی هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت:ارائه خدمات مطلوب و شایسته درمانی به بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی استان را وظیفه خود می دانیم و در این مسیر از همه ظرفیت های موجود استفاده لازم را خواهیم برد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها