بررسی پرونده مجرمانی که برای رسیدن به زندگی راحت دزدی می‌کردند

لاکچری‌ بازی با پول‌ های بادآورده

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

دستگیری سارقان «کامپیوتر» خودروها در تهران / کشف ۵۰ فقره سرقت

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقانی خبر داد که با تخریب کاپوت، کامپیوتر خودروهای ایرانی را سرقت می کردند.
کد خبر: ۱۳۳۹۴۱۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری 2 سارق کامپیوتر خودروهای ایرانی با 50 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دستخال در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای ایرانی در شمال تهران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند اکثر سرقت کامپیوتر خودروها مربوط به خودروهای وانت، پژوRD،ROA و پژو206 است و سارقان با تخریب کاپوت خودرو، سرقت ها را انجام می دهند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهمان توسط ماموران کلانتری 145 ونک در پرسه زنی های شبانه شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در عملیات دستگیری ماموران کلانتری از محل متواری شد که پس از تحقیقات اولیه، توسط کارآگاهان این پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ دستخال با بیان اینکه هر 2 سارق به 50 فقره سرقت کامپیوتر از خودروهای ایرانی، اعتراف کرده و تا کنون 35 تن از مالباختگان شناسایی شده اند با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این زمینه، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد که خودرو خود را به وسایل ایمنی تجهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها