فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه افول و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می‌بینیم، گفت:‌ تهدید نظامی علیه ایران «بی‌ خاصیت» است چرا که دشمنان را با کوچک‌ترین تجاوز پشیمان خواهیم کرد‌.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۹۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به جزیره بوموسی و حضور در جمع  فرماندهان و بسیجیان دریادل مستقر در این جزیره، با بیان اینکه بسیج یک نیروی قدرتمند تمام کننده و پایان ناپذیر است ، خطاب به بسیجیان دریادل بسیج دریایی، گفت:  اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم می بینیم که جبهه اسلام هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده اما در برابر هجوم  دشمنان همیشه ایستادگی و مقاومت کرده و هرگاه از فرامین امام و ولی تبعیت کرده پیروز شده است.

وی افزود: قدرت دشمنان پوشالی است ،ظاهرسازی و تظاهر است و بر اساس آموزه‌های قرآنی، اگر تمام کفار و دشمنان جمع شوند آنها در برابر خداوند کوچکترین کاری نمی توانند انجام دهند اما شما بسیجیان و نیروهای مخلص نزد خداوند عزیزید و دارای ارزش بسیار والایی هستید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه بسیج خاتمه دهنده مشکلات و مخاطراتی است که برای ملت ایران ایجاد می‌شود، تصریح کرد: کار بسیج امداد رسانی و نجات بخشی است؛ ما امروز بحمد الله  از یک نیروی قدرتمندی برخورداریم که هرکجا کشور با مشکلی مواجه شود، از آن برای حل مشکلات استفاده می‌کنیم و بسیج دریایی در صحنه واقعیت و در میدان عمل، مرتفع کننده مشکلات مردم و جامعه است.

وی افزود: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس نیز در همه بحران‌های سخت از جمله حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا فشارهایی که توسط دشمنان بر ملت ایران تحمیل شده، همچنان با نشاط و بالنده کار خود را در خدمت رسانی به مردم انجام خواهد داد.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: فعالیتی که امروز بسیجیان انجام می‌دهند در امتداد فعالیت هایی است که از گذشته تاکنون انجام داده اند و در واقع فعالیت آنان حرکت در یک مسیر طولانی و بدون انتهاست که آن هم ارائه خدمت  بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان در عین حال منتظر فرصت‌ها هستند و با همه ابزار‌ها به صحنه آمده‌اند که اقتصاد ما را فلج کنند، افزود: آن‌ها می‌خواهند راه جهاد را روی ما ببندند، دست‌های ما را در محیط‌های بیرونی و اتصال ما را با جهان اسلام قطع کنند تا در نهایت ما را تسلیم کنند، اما در تمام این آرزو‌ها شکست خوردند.

سردار تنگسیری افزود: شما دیدید که آنها در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه شکست خورده‌اند‌. ما افول و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می‌بینیم، ما همیشه آن‌ها را رصد می‌کنیم، ما با توکل برخدا و تبعیت از ولی امر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)گام‌های نهایی این مبارزه را برمی‌داریم.

فرمانده نیروی دریایی  سپاه از بسیج به‌عنوان میعادگاه و مدرسه عالی تربیت صالحان و عابدان نام برد و اضافه کرد: به‌طور قطع افرادی که در چنین فضای معنوی رشد و تعالی پیدا می‌کنند، می‌توانند برای خدمت به کشور و انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب که تاکید امام جامعه اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله به شما جوانان غیور و با شرف است، آماده شوند.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری عنوان کرد: دشمنان اسلام زیاد تلاش کردند، ولی هر چه بیشتر تلاش می کنند بیشتر در باتلاق فرو می‌روند، چون ماهیت دشمن باطل است و باطل محو شدنی است.

وی افزود: با توکل به خدواند متعال تحریم‌ها یک به یک در حال بی اثر شدن هستند و با تلاش دانشمندان جوان ، با ایمان و متعهد روز به روز در حال پیشرفت های چشمگیر در تمامی عرصه ها هستیم.

سردار تنگسیری خاطر نشان کرد: امروز راهبرد ما  شکست نخوردن نیست. بلکه برنامه ما پیروز شدن و فتح عرصه های بزرگتر است و جهاد ما پیروز شدن در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است.

فرمانده‌ نیروی دریایی سپاه، بسیج را مدرسه عشق و کانون تعلیم، تربیت و ساخت شخصیت جوانانی که به‌عنوان الگوی جامعه شناخته می‌شوند،توصیف و ‌تصریح کرد: بسیجیان باید با سلاح علم و ایمان، تلاش و جهاد کبیر انجام دهند و به عنوان یک فرد مشکل گشا در نظام اسلامی ایفای نقش موثر کنند.

وی با بیان اینکه بسیج برای نفوذ در قلب‌ها و دل‌های مردم تلاش می‌کند، گفت: ما در بسیج دریایی با ساماندهی 540 ناوگروه و سازماندهی بیش از 40 هزار نفر اقدامات مردم‌یاری، مردم‌نوازی،تامین امنیت سواحل و آب های سرزمینی، راه‌اندازی اسکله های صیادی و ده ‌ا اقدام عام المنفعه دیگر برای خدمت رسانی این مردم نجیب فعال هستند.

دریادار ‌تنگسیری با بیان اینکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: به‌رغم تمامی توطئه‌ها و ترفندها امروز دشمنان ملت ایران دریافته‌اند که تهدید نظامی علیه ما بی‌خاصیت است و برایشان پاسخگو نیست و اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بزنند، نتیجه عکس خواهند گرفت و پشیمان خواهند شد.

سردار تنگسیری افزود: هر ملتی که اراده کند در صحنه بایستد و از خود در مقابله با دشمنان دفاع کند، پیروز است و شکست نخواهد خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه  دشمنان با شکست در عرصه نبرد نظامی از جمله جنگ های نیابتی و تروریسم تکفیری به نبرد در عرصه امید روی آورده و امید مردم و جوانان را هدف قرار داده‌اند‌، گفت: ما راه را بر دشمنان بسته‌ایم و محاسبات آنها با هدف فتنه‌افکنی راه به جایی نمی‌برد و با دیدن تصاویر بسیجیان بر روی زمین مضطرب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان خدا می‌دانند این سرزمین شکست ناپذیر است، گفت: وقتی مردانی این چنین مصمم داریم، ملت ما و امت اسلام سرافراز می‌ماند و کسی نمی‌تواند به جامعه و جوامع اسلامی و مسلمانان تعرض کند.

دریادار تنگسیری با تاکید بر اینکه شما بسیجیان نمایندگان ملت ایران هستید و ملت پشتیبان شما است، گفت: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت خصیصه بسیجیان است ، بسیج و بسیجیان امروز هم جمال الهی و هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن از شوکت الهی برخوردارند، آنها  در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند و در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ولی امر مسلمین جهان به بسیجیان بسیار دلبسته و امیدوار است و جهاد امروز ما اجازه ندادن به تحقق آرزوهای دشمن است، افزود: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان است، ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آنها را تعقیب خواهیم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها