بامشارکت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان صورت گرفت:

بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای تنگ سیستان پلدختر

تفاهم نامه بین شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیریت شعب بانک مسکن استان و سازمان های مردم نهاد در زمینه فرهنگی و اجتماعی با موضوع مدیریت مصرف آب شرب منعقد شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۶۶۲
انعقاد تفاهم نامه شرکت آبفا لرستان و مدیریت شعب بانک مسکنبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت:  با هدف فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب، جشنواره مجازی "ارزش آب" در لرستان برگزار می شود.
 
حمیدرضا کرم وند افزود: خوشبختانه با برنامه های مشترکی که بین شرکت آب وفاضلاب و مدیریت شعب بانک مسکن وجود دارد.
 
وی ادامه داد: برای چهارمین سال متوالی این برنامه ها برگزار می شود و  مدیریت شعب بانک مسکن لرستان یکی از دستگاه هایی است که به صورت کامل در بحث مسئولیت اجتماعی و به ویژه بحث فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب شرب همکاری لازم را با این شرکت داشته است.

کرم وند عنوان کرد: امیدواریم سایر دستگاه های اجرایی نیز همانند بانک مسکن حضور فعال  داشته باشند چرا که اعتقاد داریم بحث آب شرب و مدیریت مصرف بهینه آن یک وظیفه همگانی است و همه آحاد جامعه و به ویژه دستگاه های اجرایی نقش موثری در این زمینه دارند.
 
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان تصریح کرد: لازم است که ما  از مجموعه مدیریت بانک مسکن و همکاران بخش روابط عمومی این بانک نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.
 
کرم وند تاکید کرد: جشنواره ارزش آب که یکی از موارد تفاهم نامه منعقد شده می باشد به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا 15 مهرماه تمدید شده است و عزیزان می توانند تا تاریخ ذکر شده آثار خود را به شماره های درج شده در پوستر جشنواره ارسال کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها