چشم های زیبا با مژه های بلند و پرپشت یکی از المان هایی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد. اگر مژه های شما کم پشت و ظریف است، اصلا نگران نباشید! روش های متنوعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مژه های خود را خوش حالت و پرپشت کنید، و به طور طبیعی چشمان زیباتری داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۳۸۳۵۶
یکی از این روش ها لیفت و لمینت مژه است. لیفت مژه از جمله خدماتی است که اخیرا در سالن های ارائه خدمات زیبایی به مشتریان ارائه می شود؛ این روش به شما کمک می کند تا بطور طبیعی چشمانی دلربا داشته باشید. ممکن است با توجه به شیوع بیماری کرونا یا دلایل دیگر دوست نداشته باشید به آرایشگاه بروید، و خودتان در منزل اینکار را انجام دهید! اگر این تصمیم را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به شما بیاموزیم که چگونه خودتان به تنهایی در خانه مژه هایتان را لیفت کنید. 

آموزش لیفت مژه در خانه و وسایل مورد نیاز
معرفی لیفت مژه طبیعی

لیفت مژه یکی از روش های آرایش دائمی مژه است، که به نوعی عمل زیبایی و درمانی هم محسوب می شود. لیفت مژه عوارض بسیار کمی دارد و اگر با مواد باکیفیت و طبیعی انجام شود، باعث تقویت مژه ها هم می شود. برعکس اکستنشن مژه که فقط جنبه زیبایی داشته و به هیچ عنوان جنبه درمانی ندارند؛ حتی ممکن است باعث ریزش مژه نیز بشود. اين روش کاري شبيه به فرمژه انجام مي دهد، با اين تفاوت که تاثیر و ماندگاری ليفت مژه در مقایسه با فرمژه دائمي بسيار بيشتر بوده، و براي افرادي که ريمل زدن یا استفاده از فرمژه آنها را خسته کرده، یا مژه هايی صاف، افتاده و و بی حالتي دارند، گزينه مناسبي خواهد بود. البته لازم است بدانيد ليفت مژه براي افرادي که مژه هاي کوتاهي دارند، گزينه مناسبي نيست!
 
آموزش لیفت مژه در خانه و وسایل مورد نیاز
مزایای لیفت کردن مژه های طبیعی

استفاده از لیفت مژه برای تقویت و حالت دادن به مژه ها، علاوه بر جنبه زیبایی مزایای دیگری نیز دارد، از جمله:

1.   درشت تر دیده شدن چشم های ریز یا بادامی

2.   کشیده تر دیده شدن حالت چشم ها

3.   عدم نیاز به استفاده از ریمل و فرمژه

4.   بهترین گزینه برای افرادی که به مواد آرایش چشمی حساسیت دارند

5.   نداشتن عوارض خطرناک

6.   استفاده از مواد طبیعی و تقویت کننده

7.   عدم نیاز به نگهداری و مراقبت زیاد

مدت زمان ماندگاری و دوام لیفت مژه

پس از لیفت مژه تا یک روز نباید مژه و چشمان شما با آب تماس داشته باشد، چون اگر کراتین سطح مژه ها با آب شسته شوند، نمی توانند به عمق مژه ها نفوذ کنند، در نتیجه تاثیر خود را از دست می دهند. حتی ممکن است به ریزش مژه های طبیعی شما نیز منجر شود! لیفت مژه ماندگاری خیلی بالایی ندارد، اما با توجه به کیفیت مواد استفاده شده، و نحوه مراقبت از آن حداقل 2 الی 3 ماه ماندگاری را خواهد داشت. مرکز میکروبلیدینگ مهریماه یکی از بهترین و معتبرترین مراکز لیفت و لمینت مژه در تهران است، که می توانید با اطمینان خاطر برای انجام لیفت مژه مراجعه کنید.

آموزش لیفت مژه در خانه و وسایل مورد نیاز
لیفت مژه برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت مژه مناسب افرادی است که مژه هایی افتاده، کم حجم و نازک دارند، و می خواهند مژه هایشان برجسته و حالت دار به نظر برسد. در این روش مژه ها با کمی فر و تاب خوردن، جلوه ای بسیار زیبا پیدا می کنند، دقیقا مانند مژه مصنوعی! البته دقت کنید که انجام این عمل باید توسط فردی متخصص و کارآزموده انجام شود، زیرا استفاده از مواد باکیفیت و تازه در نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است، در غیر این صورت امکان دارد مژه های شما آسیب ببیند، یا دچار ریزش شود.

مراحل انجام لیفت مژه در خانه

اگر تصمیم دارید خودتان در منزل مژه هایتان را لیفت کنید، ابتدا لازم است مواد لیفت مژه، پد سیلیکونی و محلول شست و شوی مژه را آماده کنید. مواد لیفت مژه حاوی کراتین، انواع ویتامین ها و روغن ها، آمپول های تقویتی، کراتین و روغن آلوئه ورا و 100% گیاهی و طبیعی است. اگر برای لیفت مژه از مواد با کیفیت استفاده کنید، و بعد از لیفت مژه از آن به درستی نگهداری کنید، ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت.

برای شروع با محلول شستشو، تمام سطح پلک و مژه ها رو پاک کنید تا هیچ آلودگی و چربی روی آنها باقی نماند. سپس پد سیلیکونی را روی مژه های پلک پایین بگذارید، تا به مواد و چسب سیلیکونی آغشته شود. سپس پد سیلیکونی مخصوص را به پشت پلک های بالا بچسبانید؛ این کار را با دقت زیاد انجام دهید. بعد از اینکه که سیلیکون چسبی یا بیگودی را با دقت به پشت مژه های ردیف بالا چسباندید، مژه ها را کاملا شانه بزنید و روی چسب مخصوص سیلیکونی بچسبانید. سپس با استفاده از براش های کوچکی که داخل پک لیفت مژه موجود است، مواد لیفت را به مژه ها بزنید.

بهترین زمان برای باقی ماندن مواد روی مژه ها حدودا 10 الی 15 دقیقه است. بعد از گذشت این مدت زمان، مواد را پاک کنید و برای بار دوم روی سطح مژه ها را با مواد لیفت بپوشانید. این مرحله برای فرم گرفتن کامل مژه ها انجام می شود. بعد از اتمام این مرحله، مژه ها را پاک کنید و مواد فیکس کننده را بزنید. دقت کنید که تا 24 ساعت بعد از لیفت، مژه ها با آب یا مواد شوینده تماس نداشته باشند.

آموزش لیفت مژه در خانه و وسایل مورد نیاز
بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در تهران

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ مهریماه، یکی از مراکز بسیار معتبر و باسابقه ارائه خدمات لیفت و لمینت مژه در تهران است. در این مرکز کلیه خدمات لیفت و لمینت مژه، توسط تیم حرفه ای و متخصص، با بهترین متدها و مواد روز دنیا انجام می شود. در مهریماه بیوتی، علاوه بر لیفت مژه، سایر خدمات آرایش دائمی از جمله هاشور ابرو، تاتو ابرو، بن مژه، تاتو رژ لب، خط چشم و کاشت مژه، تحت نظارت افراد متخصص با برد بین المللی فیبرز و مدرک رسمی فنی حرفه ای، و با مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات نیز ارائه می گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها