فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تریلی حامل بیش از 14هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال در محور اندیمشک به خرم آباد توقیف شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۸۰

کشف  14هزار قلم کالای قاچاق در محور اندیمشک - خرم آباد به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سردار یحیی الهی افزود:  ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی استان در محور اندیمشک به خرم آباد یک دستگاه تریلی حامل بار که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بار گیری شده بود را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار بیش از 14هزار قلم انواع کالای قاچاق شامل، یک هزار و 560 قوطی آبمیوه رانی، 88 قوطی کمپوت آناناس، 234 بطری روغن زیتون، 252 بطری روغن ذرت، یک هزار و 44 عدد کتری استیل، 170 عدد فلاکس چای، یک هزار و 650 قلم انواع ظروف آشپزخانه، یک هزار و 100 عدد آبکش استیل و 9 هزار و 156 عدد انواع آچار آلات قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده  را 14 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها