از سوی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح شد؛

هشدار سپاه به اقلیم کردستان عراق / سرزمین‌تان را جولانگاه تروریست ها نکنید

شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کشف و منهدم شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۱۱۸

به گزارش جام جم آنلاین ، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، با تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج)سپاه روح الله استان مرکزی، شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و با هماهنگی مرجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به شناسایی شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی توسط سازمان اطلاعات سپاه استان مرکزی اعلام کرد: متاسفانه علی رغم وجود حجم زیاد واکسن های متعدد و رایگان در کشور یکی از سودجویان که لیدر جریان سیاسی خاص در استان مرکزی است با فریب افکار عمومی اقدام به فروش واکسن های  قاچاق تا قیمت51 میلیون تومان نموده است.

این شبکه با هوشیاری دستگاه های امنیتی از اهداف خود ناکام مانده بنابراین برای اعضاء آن به دلیل تهدید سلامت عمومی در مراجع قضایی استان پرونده ای تشکیل و در دست رسیدگی می باشد.

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این اطلاعیه خاطرنشان کرده است: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود صرفا ملزومات بهداشتی و درمانی را از مراکز قانونی تهیه نمایند و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند بنابراین در صورت مشاهده اینگونه موارد گزارش آن را از طریق شماره تلفن114 به ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه منعکس نمایند.
 
منبع: تسنیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها