مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد

وزش باد و رعد و برق در برخی از استان ها

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش سرعت باد در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور و بارش پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط گیلان و مازندران طی امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۶۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز در پاره‌ای نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده انتظار خواهیم داشت. همچنین در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور سرعت باد افزایش خواهد یافت. در سایر نقاط کشور پدیده جوی خاصی مشاهده نمی‌شود.


به گفته وی، با تقویت و شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، روز‌های جمعه و شنبه بارش باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و به تدریج خراسان شمالی پیش بینی می‌شود و طی همین مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور طی روز یکشنبه و دوشنبه، افزود: یکشنبه بارش پراکنده در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه در گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۲۷ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد طی امروز و اردبیل با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد طی فردا خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها