رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشریح کرد

ناگفته‌های تلاطم در بازار کالا و ارز پس از خروج آمریکا از برجام

در این گزارش به بررسی قیمت محصولات سری ۱۳ آیفون که به تازگی رونمایی شده اند، پرداخته ایم.
کد خبر: ۱۳۳۷۵۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به تازگی سری ۱۳ محصولات خود را معرفی کرد. محصولات iPhone ۱۳ به قیمت ۷۹۹ دلار، iPhone ۱۳ mini به قیمت ابتدایی ۶۹۹ دلار، iPhone ۱۳ Pro به قیمت ۱۰۰۰ دلار و iPhone ۱۳ Pro Max به قیمت ۱۰۹۹ دلار از سری گوشی‌های جدید اپل بودند که معرفی شده اند.

از سری اپل واچ‌ها هم یک محصول معرفی شد که Apple watch series ۷ نام داشت و قیمت آن ۴۰۰ دلار اعلام شد.

از سری آیپد‌ها نیز دو محصول معرفی شده که ipad با قیمت ۳۲۹ دلار و ipad mini با قیمت ۵۰۰ دلار هستند.


این محصولات با این قیمت‌ها در آمریکا اعلام شده است و اگر به داخل ایران بیایند، شامل هزینه‌های اضافی دیگری هم خواهند شد.

قیمت دلار در کشور در حال حاضر در کانال ۲۷۰۰۰ تومان به سر می‌برد و اگر بخواهیم قیمت این محصولات را داخل ایران محاسبه کنیم، جدول زیر بدست می‌آید:
 
قیمت آیفون ۱۳ در ایران

البته این قیمت‌ها شامل هزینه رجیستری هم می‌شود و هزینه دیگری را به قیمت گوشی در داخل ایران اضافه می‌کند. بر اساس اعلامی که انجام شده است، هزینه رجیستری برابر ۲۶ درصد از قیمت دلاری آن کالای دیجیتال خواهد بود که با این تفاسیر هزینه رجیستری iPhone ۱۳ مبلغی در حدود ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود و همینطور برای خرید گوشی iPhone ۱۳ Pro Max مبلغی در حدود ۷,۸۸۶,۶۸۴ تومان باید توسط شرکت واردکننده پرداخت شود و به هزینه گوشی برای مصرف کننده اضافه می‌شود.

توجه کنید که هر یک از این قیمت‌ها با توجه به دلار ۲۷۶۰۰ تومان محاسبه شده و این مقادیر ممکن است به دلیل تغییر نرخ روزانه دلار، تغییر کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها