گفت‌وگو با نیما شاهرخ‌شاهی، بازیگر سریال «مرد نقره‌ای»

فراز و فرودهای شخصیت دانیال در مرد نقره‌ای

معاونت خبر مرکز اصفهان با تولید و پخش بیش از 22 هزار و 300 دقیقه برنامه با موضوع کرونا، از ابتداع شیوع تا کنون، گام‌های موثری را در زمینه مدیریت و اطلاع رسانی مبارزه با این ویروس منحوس برداشته است.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۶۳

خبر مرکز اصفهان در خط مقدم مبارزه با کرونابه گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛

 با توجه به شیوع کرونا ویروس، معاونت خبر مرکزاصفهان به عنوان رسانه مرجع خبری در استان، همسو با سایر شبکه‌های ملی اقدام به تولید و پخش برنامه‌های گوناگون خبری و اطلاع‌رسانی در بخش های سیما، صدا و فضای مجازی کرده است. همچنین چینش کنداکتور پخش اخبار با توجه به دستور العمل ابلاغی رسانه ملی با محوریت اطلاع‌رسانی در بخش های مختلف خبری، برای ارائه راهکارهای پیشگیری و مدیریت استرس مخاطب صورت گرفته و علاوه بر این مقابله با عملیات روانی معاندین در فضای مجازی معاونت خبر در حال اجراست.

این معاونت از همان اوایل شیوع ویروس که نخستین موردهای بیماری و قربانیان کرونا در این استان گزارش شده، با تولید بیش از 10 هزار و 400 دقیقه گزارش خبری مکتوب، تلویزیونی و رادیویی تا کنون گام‌های موثری را در این زمینه برداشته است.

تهیه بیش از یک هزار و صد و شصت گزارش تولیدی خبری، دو هزار و سیصد خبر مکتوب و مصاحبه، تولید و پخش یک هزار و هفتصد و پنجاه PSA و ارسال به تهران و پخش آن از شبکه‌های خبر سراسری، تولید بیش از دو هزار و پانصد پیام بهداشتی یک دقیقه‌ای رادیویی، تولید عکس نوشت، پادکست و ویدئو با موضوع کرونا در فضای مجازی از دیگر اقدامات معاونت خبر مرکزاصفهان به شمار می‌روند.

تهیه گزارش از بیمارستان تخصصی ویژه کرونا و مصاحبه با پزشکان و پرستاران، مصاحبه از طریق فضای مجازی با پزشکان مورد وثوق مردم و انتشار وسیع آن ، باز انتشار تولیدات مردم ساخته و شهروند خبرنگار در خصوص توزیع رایگان ماسک و اقلام بهداشتی به منظور کاهش استرس و رعب و وحشت در جامعه از فعالیت های اطلاع رسانی در فضای مجازی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها