عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

رشته دانشگاهی "کشتی‌سازی" در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۰۹

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،محمدرضا احمدی سنگری  اظهار کرد: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک های انتخاب استاندار است و در تلاشیم تا در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌ها در سطح استان گیلان گفت: راهکار برون رفت از این معضلات انتخاب مدیران انقلابی، مومن، متعهد، متخصص و شایسته است که همتراز با شاخص های گام دوم انقلاب باشند.

وی خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان تصریح کرد: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فسادستیز و خدمتگزار به مردم باشد افزود: سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

وی با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت عنوان کرد: نباید مردم در صف های طولانی در انتظار واکسن باشند.

احمدی، با انتقاد از مسئولین استان برای برطرف کردن مشکل کمبود واکسن برکت در گیلان گفت: دوز دوم واکسن برکت در مراکز موجود نیست که موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس ادامه داد: اگرچه گلایه‌ از صف‌های شلوغ و برخی بی‌نظمی‌ها در یک هفته اخیر کمی کاهش داشته است، اما کماکان ایجاد تجمع در برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون ادامه دارد و این موضوع منجر به ایجاد نگرانی از ابتلا به ویروس دلتا را دامن می زند.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز تست کرونا با تاکید بر رسیدگی به کادر درمان و توجه بیشتر به آنها خاطرنشان کرد: این مراکز با کمبود کیت های تشخیص کرونا و تجهیزات پزشکی مواجه هستند که مسئولین باید توجه ویژه ای برای تامین آن داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها