امرائی، عضو شورای شهر خرم آباد اظهار کرد: مدیریت یکپارچه در سازمان آرامستانها وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۳۴
نبود مدیریت یکپارچه در آرامستانهابه گزارش اختصاصی  جام جم آنلاین لرستان: یونس امرائی افزود: این مدیریت یکپارچه در بحث دفن اموات، احکام شرعی، ارائه خدمات عادلانه و یکسان به شهروندان، فروش قبر، مداح و ... است که باید به صورت لازم و ضروری در سازمان آرامستانها این موارد وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در صورتی که ارتباط بین سازمان آرامستانها و سازمانهای مرتبط و ذی صلاح برقرار شود این مشکلات کمتر می شود.

امرائی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع توسعه آرامستانها اشاره و  عنوان کرد: اصرار بر توسعه آرامستان در همین نقطه موجود است اما این در حالی است که معتقدم باید در اضلاع مختلف شهر در شرق، غرب، شمال و جنوب به صورت متوازن این توسعه انجام شود.

وی افزود: این کار نیاز به صرف هزینه زیاد ندارد و شهرداری متحمل هزینه زیادی نمی شود و می توان از اراضی ملی استفاده کرد به خصوص هر سمت شهر که ورودی و خروجی دارد این شرایط مساعد است و لازم است ساماندهی و نظارت لازم صورت گیرد.
 
امرائی بیان کرد: در برخی از قبرستانها در سطح شهر خرم آباد، مالکیت در دست مردم است و شهرداری فقط متحمل هزینه می شود و هیچ گونه عایدی ندارد و لازم است تا ساماندهی قبرستانها در اطراف شهر در دستور کار قرار بگیرد تا علاوه بر آن بتوان ترافیک شهری را نیز کنترل نمود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها