پس از برد سخت منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون، دیوید دخه‌آ و پل پوگبا در خصوص بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ صحبت کردند.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۰۱

به گزارش جام جم آنلاین؛ شب گذشته منچستریونایتد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون به برتری سخت یک بر صفر رسید و توانست دومین برد خود را در مسابقات این فصل بدست آورد. 

پس از پایان این مسابقه، دیوید دخه‌آ و پل پوگبا نسبت به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد واکنش نشان دادند و اظهارات جالبی را به ثبت رساندند. 

دخه‌آ در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای اسپورت که نظرش در خصوص بازگشت رونالدو چیست به شوخی گفت: کی؟ چه کسی را می‌گویی؟ 

دروازه‌بان شیاطین سرخ که بهترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت، ادامه داد:‌ بازگشت رونالدو به این تیم برای ما و برای طرفداران منچستریونایتد مثل یک رویا بود. فوق‌العاده خواهد بود حضور او در اینجا و شما از همین الان هم می‌توانید اتمسفر تماشاگران را حس کنید. امیدواریم او بتواند یک چیز ویژه به تیم ما اضافه کند و تیم را بهتر کند.

پوگبا نیز که جزو افرادی بود که در فضای مجازی نسبت به بازگشت رونالدو واکنشی نشان نداد، اظهار داشت: همه می‌دانند که کریستیانو اسطوره باشگاه منچستریونایتد است و دارد بازمی‌گردد. مشخصاً برای ما و برای باشگاه بسیار مفید خواهد بود. تجربه او و کیفیت او مشخصاً سطح تیم ما را بالا خواهد برد. 

۲۵۶ ۲۵۱

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها