آیا رونالدو شماره اش را از کاوانی پس می گیرد

معمای پیراهن شماره 7

حالا که رونالدو 36 ساله با دستمزد هفتگی 480 هزار پوند به منچستر ملحق شده، این سئوال مطرح است که تکلیف شماره 7 این فصل منچستر چه می‌شود. در حال حاضر شماره 7 منچستر برای ادینسون کاوانی رزرو شده است حتی چند هفته پیش هم که جیدون سانچو به منچستر آمد، صحبت از پوشیدن پیراهن شماره 7 بود که در نهایت سانچو پیراهن شماره 25 را انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۳۳۴۴۸۳

معمای پیراهن شماره 7به گزارش جام جم آنلاین؛ در دو حالت رونالدو می‌تواند شماره 7 را بپوشد. اول اینکه کاوانی از منچستر برود که با توجه به تمدید یک ساله‌‌اش، این موضوع خیلی دور از ذهن است. دومین مساله استثنایی است که مدیران لیگ برتر باید قائل شوند. در صورتی که شماره پیراهن یک بازیکن لیگ برتر در ابتدای فصل مشخص شود، تا پایان باید با همان شماره باشد. اگر آن بازیکن با آن شماره وارد زمین شود، دیگر نمی‌توان پیراهن او را تا پایان فصل عوض کرد. اگر هم بازی نکرده باشد، در صورت موافقت خود بازیکن مدیران لیگ برتر می‌توانند چنین اجازه‌ای را صادر کنند.

در دو بازی ابتدایی که منچستر بازی کرده، کاوانی هنوز یک دقیقه هم وارد زمین نشده است. حالا همه چیز به خود کاوانی و سپس تصمیم مدیران لیگ جزیره بستگی دارد. دو هفته پیش که رافائل واران به منچستر آمد، فیل جونز از دادن شماره 4 به او امتناع کرد. گفته می شود اگر رونالدو موفق به پوشیدن شماره 7 نشود، ممکن است شماره 28 را بر تن کند؛ این همان شماره‌ای است که کریس فوتبالش را در اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها