مجوز پتروشیمی نهاوند اخذ شده است

استاندار همدان گفت: مجوز پتروشیمی نهاوند اخذ شده و در نظر داریم آب آن را نیز از محل تصفیه آب نهاوند تامین کنیم.
کد خبر: ۱۳۳۴۷۱۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید شاهرخی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد:یکی‌ از اقدامات مهم در روزهای آغازین تصدی مسئولیت خود، تدوین یک برنامه و نقشه راه بود که به‌عنوان شفافیت در برنامه‌ها، اعلام عمومی شد.

استاندار همدان افزود: استان دارای برنامه توسعه است که بر اساس ظرفیت‌های موجود احصا و تدوین شده و به تکفیک شهرستان در دستور کار قرار‌ گرفت.

وی بیان کرد: توسعه استان را بر اساس برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت برنامه ریزی کردیم.

شاهرخی ادامه داد: مطالعاتی که در زمینه حمل و نقل ریلی انجام شده کامل و جامع است، در آینده نیز اتصال ریل راه آهن همدان به ملایر در حال انجام است.

استاندار همدان با بیان اینکه در مدت مسئولیت خود، سد‌های شنجور، سرابی و نعمت‌آباد را تکمیل کردیم، عنوان کرد: آبرسانی از سد کلان به شهر ملایر انجام شد که در سایه این آبرسانی یک تهدید به فرصت تبدیل شد. 

وی در ادامه گفت: سد‌های خرم رود و گرین که در مجموع حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد، در حال اجرا است. 

شاهرخی اظهار کرد: بعد از ۱۸ سال و با حمایت‌های و تلاش‌های جدی مسئولان، پتروشیمی هگمتانه در استان که محصولات مرغوب و ارزآوری نیز دارد، به انجام رسید. 

استاندار همدان افزود: توانستیم آب پتروشیمی ابن سینا را با چهار و نیم میلیون مترمکعب تامین کنیم که در آینده شروع به‌کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: مجوز پتروشیمی نهاوند اخذ شده و در نظر داریم آب آن را نیز از محل تصفیه آب نهاوند تامین کنیم. 

شاهرخی ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان در زمینه زیرساخت‌ها بخصوص در حوزه برق به عنوان یک امر اساسی در حال اجرا داریم.

استاندار همدان عنوان کرد: استان همدان از لحاظ برق در این مدت اخیر اقوامات مهمی انجام داده که باعث شدع، استان مشکل خاصی دز زمینه برق نداشته باشد.

وی گفت: در حوزه و بهداشت و درمان فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای انجام شده که هرکدام منشا تحولات مهمی در استان و منطقه خواهند بود.

شاهرخی اظهار کرد: از جمله بیمارستان فرشچیان با ۲۱۷ تخت، بیمارستان بهار با ۸۴ تخت، بیمارستان اسدآباد با ۱۲۸ تخت، بخش سوختگی بعثت با ۵۰ تخت، بیمارستان نهاوند با ۱۵۰ تخت، بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان، بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی اکباتان که بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در‌ ماه‌های آینده نیز بهره برداری خواهد شد، بیمارستان رزن در حال ساخت، بیمارستان فاطمیه در حال ساخت  است.

استاندار همدان بیان کرد: توانستیم با جلب نظر سازمان برنامه و بودجه و دولت، همدان را قطب پزشکی غرب کشور باشد. 

وی ادامه داد: تلاش ما در مدت مسئولیت، دوری از حاشیه‌ها و بگومگو‌های سیاسی بی‌نتیجه بوده، و و بیشتر در پی تمرکز بر خدمت به مردم و توسعه استان بوده است.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸۷ پروژه در حوزه‌های مختلف طبق برنامه ۱۰۰روز که ارزش آن‌ها بیش از ۳۵۰۰میلیارد تومان است، در روزهای پایانی دولت افتتاح خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها