با دستور استاندار هرمزگان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس بنادر تجاری گوگسر در شهرستان جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
با دستور استاندار هرمزگان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس بنادر تجاری گوگسر در شهرستان جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۳۴۲۷۶


به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،با دستور استاندار هرمزگان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس بنادر تجاری گوگسر در شهرستان جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
فریدون همتی در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان گفت: از سیزدهم شهریور امسال دستگاه‌های مسئول در زمینه صادرات و واردات کالا برای پشتیبانی از فعالیت‌های ملوانی در این دو بندر تجاری مستقر و خدمات لازم به ملوانان ارائه می‌شوند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های بندرلنگه و جاسک موظف هستند که امکانات مورد نیاز دستگا‌ها را در این بنادر فراهم کنند تا به سرعت ساختار کاملی از نظر زیرساخت‌ها و سایر امکانات در این بنادر فراهم شود.


همتی گفت:هدف این است که با کمک دستگاه‌های مسئول و همه ملوانان با استفاده از لنج ها، از ایران به سمت کشور‌های همجوار صادرات کالا‌های تولیدی استان و کشور را ارسال و کالا‌های مورد نیاز نیز وارد شود.

استاندار هرمزگان افزود: افزایش صادرات موجب رونق فعالیت‌های تجاری ملوانان و لنج داران می‌شود و به افزایش رونق اقتصادی، تولید و صادرات غیرنفتی در کشور نیز کمک می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها