مديرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از بهره برداري 744 میلیارد ریال پروژه صنعت آب هرمزگان در قالب 15 پروژه آبرسانی، همزمان با هفته دولت خبر داد.
مديرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از بهره برداري 744 میلیارد ریال پروژه صنعت آب هرمزگان در قالب 15 پروژه آبرسانی، همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۹۰

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مديرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از بهره برداري 744 میلیارد ریال پروژه صنعت آب هرمزگان در قالب 15 پروژه آبرسانی، همزمان با هفته دولت خبر داد.


امین قصمی با بیان اینکه 15 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 744 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: با افتتاح این پروژه ها 59 هزار و 914 نفر در بخش شهر و روستا از از آب آشامیدنی سالم و باکیفیت بهره مند می شوند. 


وی با بیان اینکه هدف گذاری آبفا در تامین آب شهرها و روستاهایی که به دریا دسترسی دارند، انتقال آب با استفاده از شیرین سازی آب دریا خواهد بود، افزود: در هفته دولت امسال نیز آب شیرین کن مجتمع ناهنگ با هدف بهره مندی بخش مرکزی مهران(بندرلنگه) با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان 161 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.  


مدیرعامل آب و فاضلاب استان همچنین به دیگر پروژه های قابل افتتاح آبفا در هفته دولت اشاره کرد و گفت: 15 پروژه در قالب 44 کیلومتر خط انتقال، 26.5 کیلومتر شبکه توزیع آب، 2 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 84 لیتر بر ثانیه، حفر و تجهیز 7 حلقه چاه، احداث 5 باب مخزن ذخیره آب در مجموع به حجم یک هزار و 350 متر مکعب و احداث یک پست برق، در هشت شهرستان بندرعباس، پارسیان، بستک، رودان، میناب، حاجی آباد، قشم و بندرلنگه آماده بهره برداری است.


به گفته مدیرعامل آبفا استان؛ با بهره برداری از این پروژه ها، وضعیت آب مشترکان حوزه مرکزی و غرب استان هرمزگان بهبود خواهد یافت.

قصمي ابراز امیدواری کرد، با افتتاح این پروژه ها، شاهد کاهش تنش آبی در شهرها و روستاهای استان هرمزگان باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها