مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون 80 درصد فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان هرمزگان در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون 80 درصد فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان هرمزگان در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.
کد خبر: ۱۳۳۳۳۲۸

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون 80 درصد فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان هرمزگان در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ ایرج بیت الهی افزود: در برنامه واکسیناسیون پوشش 100 درصدی فرهنگیان مد نظر است که برای اجرایی شدن این مهم  هماهنگی های لازم جهت واکسیناسیون آن دسته از افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کرونا مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن ها کمتر از شش هفته گذشته، انجام شده است.


وی با تاکید بر اینکه در راستای برنامه های وزارت آموزش و پرروش، بازگشايى حضورى مدارس مستلزم اجراى اقدامات مختلف از جمله واكسيناسيون فرهنگيان است، خاطر نشان کرد: در استان هرمزگان همگام با ساير استان هاى كشور، مرحله اول واكسيناسيون از نهم مردادماه و به میمنت عيد غديرخم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.


وی اضافه کرد: در این طرح که شامل معلمان و عوامل اجرايى مدارس دولتى و غير دولتى  نيروهاى حق التدريس و خريد خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربيان پيش دبستانى، سوادآموزان نهضت سواد آموزى، كاركنان ادارات آموزش و پرورش، کارکنان و مربیان كانون های پرورش فكرى کودکان و نوجوانان، اساتید دانشگاه فرهنگيان ، کارکنان نوسازى مدارس استان و همه گروه هاى وابسته به مدارس که شرایط دریافت واکسن را دارند، واکسینه شدند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  همچنین گفت: آن دسته از افرادی که مبتلا و يا مشكوك به بيمارى کرونا بوده اند و یا از دوران بيمارى آن ها كمتر از شش هفته گذشته بود، پس از بهبودی و گذشت زمان مناسب می توانند  با ثبت نام و مراجعه به مراكز واكسيناسيون،  واكسن دريافت نمايند. 

بیت اللهی ادامه داد: در مرحله دوم واكسيناسيون فرهنگيان استان كه در شهريور ماه اجرا مى شود، آمادگى واكسيناسيون مرحله اول این افراد نیز وجود دارد، بنابراين همكاران محترم هیچ نگرانی از بابت سهميه واكسن نداشته باشند و سهیمه آنان محفوظ و در زمان مناسب با هماهنگى هاى لازم انجام خواهد شد. 


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان از عموم دست اندرکاران اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان به خصوص همکاران پرتلاش حوزه  معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که شبانه روز در این امر مهم همکاری و مساعدت نمودند قدردانی کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها