یازدهمین مرکز تجمیع واکسیناسیون شهر بندرعباس بنام شهید تختی نژاد با حضور فرماندار بندرعباس، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
افتتاح و راه اندازی شد.
یازدهمین مرکز تجمیع واکسیناسیون شهر بندرعباس بنام شهید تختی نژاد با حضور فرماندار بندرعباس، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۳۲۴۵۲

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،یازدهمین مرکز تجمیع واکسیناسیون شهر بندرعباس بنام شهید تختی نژاد با حضور فرماندار بندرعباس، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
افتتاح و راه اندازی شد.

فرماندار بندرعباس در ائین  این افتتاحیه با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و قدردانی  از همکاری و اقدامات ارزنده سپاه استان و بسیج ناحیه بندرعباس وکادر درمان   گفت: از ابتدای شیوع ویروس کوید ۱۹ همه ظرفیتهای استان در دو بخش پیشگیری و درمان جهت مقابله جدی با آن بکار گرفته شده است .


عزیز اله کناری با بیان این که  راه اندازی این مراکز اقدامی در راستای مقاوم سازی جامعه در برابر این ویروس است  اظهار کرد: امیدواریم این اقدامات در کنار رعایت پروتکلهای اجتماعی سبب تسریع در قطع زنجیره انتقال و گسترش این ویروس گردد.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این مرکز ظرفیت تزریق روزانه واکسن شهرستان بندرعباس  به بیش از ۸۰۰۰ نفر در ۲ شیفت رسیده است و بسیجیان عزیز در همه عرصه ها پای کارند و امروز نیز در مبارزه با کرونا همه تلاش خود را در مسیر سلامت مردم به کار گرفته اند.


عزیزاله کناری اعلام کرد: برابر بازدیدهای میدانی انجام شده و گزارشات واصله میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در مراسمات عزاداری و هیئت های مذهبی قابل قبول است وامید واریم  این همکاری در راستای کمک به حفظ سلامت جامعه همچنان استمرار داشته باشد.


فرماندار بندرعباس  با تاکید  از مردم شهرستان بندرعباس درخواست دارم در ایام تعطیلات در منزل بمانند اطهار کرد:  به سفرهای روستایی و خارج از شهرستان نروند ،لذا با طرح محدودیت ها مواجه می شوند تا  بتوانیم هرچه زودتر این بیماری را کنترل و در نهایت ریشه کن شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها